CAKAP PASAL KAHWIN



Aku rileks je baca ni  sebab pernah jugak dulu aku beritahu mama pasal nak kawin muda . but  mama reject idea aku lelaju . and now  baru aku paham the reason.. and  kalau ada orang tanya pasal  kenapa aku tak kawin2 lagi or  bila nak kawen ? Nahh ..jawapannya ada kat atas tu . Lepas ini aku nak hafal doe tiap baris kata2 tu . sehuruf pun tak kan tinggal !! Hahahahaha


Dan  cakap pasal perempuan dan perkahwinan .. perempuan sekarang tak perlu yg handsome atau kaya raya anak jutawan  atau anak  tokey budu terhebat  kat Malaya ni ke apa. semua tu tak perlu. Apa yg perlu kata mereka ..

" u setia , i setia "

" u rajin  kerja , i rajin sayang u "

" u  malas berusaha , i malas fikirkan u "

" u  tinggalkan suruhan Allah , i tinggalkan cinta u"

" u durhaka kat emakbapak  u , i durhaka kat cinta kita "

"  u  curang  ... i tak kawen dgn u pun takpa "


Hahahahaha look !!! Mana ada dia cakap pasal nak bunglo ?? Ferrari ??? Cuti luar negara tiap minggu ?? mereka takkan mintak punya laaaa . Perempuan sekarang tak pandang tu.. hahahaha Apa yang penting ??? Subur sudah la  ..hahahaha .sorry2 bicara peribadi pulak disini. Namun sejujurnya , siapa yg dah kawen tak nak anak ?? Kan ??  Dan bila disoalkan kepada aku

1 + 1  = ????

Jawapan aku  4 !!!  ^_^

Comments

Muhd Zaid said…
Bunglo ???? Kenapa 4 ???rezeki kan tuhan tentukkan
Mia Izarra said…
Orang yg menjauhi couple mana nak paham semua ni
Hahahahha