FATIN MENGAYAT



Ayat pancing pasal HUKUM yang diberi Fatin kat aku malam tadi . selain ayat pancing , Fatin jugak ada send 1 gambar teman2 sedang melepak katanya .

Apa ayatnya ?

       Bila ن mati bertemu dengan ب maka hukumnya IQLAB

       Manalah tahu bila awak bertemu dengan saya hukumnya NIKAH


                        Opssss !!! Hahahahaha






Bytheway Aku  tak tahu ayat tu ditujukan kat siapa kah dlm ramai-ramai lelaki dlm gambar atas ni. Siapa mereka ek ?? Aku tak pasti..cuma aku nak beritahu yang aku pernah masuk gelangan mereka sikit masa dulu . masa tu nak belajar gayut2 kat tiang !!


Hahahah dulu k ..dulu

Comments

Muhd Zaid said…
Kahkahkah..sebaik muka aku yang comel takde kat situ...kakakakaka
Mia Izarra said…
Nanti2 pic kau akan terpapar jugak dlm ni doe ..tungguuuuuu hahahaha
Muhd Zaid said…
Woii..jangan ah !!! Kang ramai reader melting nanti...hahahaha..kalau nak masukkan boleh..tapi promote ah skit...kakakakakak..mne tau jumpa jodoh cam miss L