LANTAK KAU LAH



Hai korangs

Mata  tak boleh pejam bila fikirkan dosa2 . Erm  insaf itu ada , tapi dik dikuasai nafsu , dosa datang berulang . Manusia memangnya tak kenal erti serik . ada orang dia fikir , kalau lah dia delete perbualan dia  dengan perempuan lain difacebook , pastinya dosa dia dengan gf dia tak  kan dikesan . Hahaha serius aku cakap , untunglah Allah buat dosa tu tak boleh dilihat oleh mata kasar . Andai kata dosa boleh dilihat , berapa banyak dosa aku lah kan. Berapa banyak dosa kesayangan aku tu kan . Berapa banyak dosa aku dengan parent aku selama 20 tahun aku hidup ni kan.

K .. untung dosa tu tak nampak , tak berbau . kalau tak  , busuk tahap apa agaknya badan aku ni kerana dosa2 .  pastinya semua orang tak berani nak keluar rumah  kerana badannya berbau  dosa.

Bagi aku , untuk cover dosa, cover lah  dengan taubat , istigfar , zikir dan kurangkan aktiviti yg menyesatkan . Dan jangan terlalu taksub dengan cinta dunia.  Dan  paling ketara ialah dosa menipu , korang tutup macamana sekali pun , berlakon  bagaimana hebat pun , korang takkan dapat lari dari  satu patah perkataan ..iaitu KANTOI  !!


Hahahahaha aku perati je ni beb , bagi dia lemak2 berkrim dulu dan biarkanlah dia leka dengan  alasan demi  alasan untuk aku !!






Dude ..
Aku pernah didik kau
Aku dah cuba sebaik mampu
Aku dah beri kau peluang
Tapi kau anggap semua tu biasa2 aja kan?
Ayat last aku  -  LANTAK KAU LAH


Comments

Muhd Zaid said…
Lantak den lah ... kakakakakakaka
Mia Izarra said…
Ekau mmg kuat melantak ..hahahaha huh sibok ko ek beb
Mia Izarra said…
Yes ..u are right