PEMBUKAAN 2016

 Good morning 2016

Assalamualaaikum  . Ni merupakan entri pertama  aku pada siang hari pertama 2016 . Azam aku untuk blog Mia pada 2016? Aku rasa , aku nak kongsikan masaalah orang lain pulak lah . Hahaha asik2 nak dengar masaalah aku jekan , not fair doe !!

Aku baru terbaca kisah budak Selangor yg dikatakan diculik dan dibawa ke Johor tempohari ..Adik Amirah , 14 tahun  , yang dah kecoh di merata laman sosial . apa yang aku dapat dalam artikal tu  dia bukan di culik , tapi dia bermalam bersama TEMAN LELAKI  YANG BARU DIKENALI  selama seminggu  dan ikut tidur dirumah suspek .  Mana aku dapat info ??

Page  : pertubuhan anak polis Malaysia di facebook  !!

Aku tak mahu cakap banyak dah , untuk adik Amirah " Malaysia dah banyak masaalah dah dik , tolonglah jangan tambah lagi masaalah negara . jadilah penjahat yang tidak boleh dibunuh , cari lah 3 jenis pekerjaan dalam 1 masa , banyakkan makan nasik goreng gst , erm sis pun ada STPM  3.8 , tapi aku tak terfikirkan nak menyusahkan rakyat Malaysia doe !!



Nafsu dikawal  oleh otak , bukan dikawal  dengan perangai  macam saitan !! Kalau lah betul kenyataan  kejadian ni , satu Malaysia tak percaya  pada Nur  Amirah ..erm akhirnya remaja 14 tahun berjaya menipu 1 negara beserta pemimpinnya sekali !!

Comments