AURA LELAKI TAK HANDSOME



Katanyalah kan guys .. tapi pada aku lah kan kalau dah jodoh dia dengan awek  cun , mana mampu  dia menolaknya  hahahaha takkan nak reject doe . Ni juga namanya rezeki !! Aaaa..

Walau bagaimana pun guys .. memang  reality la , lelaki tak handsome ni memang  cepat laku la .  Aku pun pelik siut . Mana kah power lelaki handsome? Lelaki sado? Lelaki terkacak?? Tercabar sey  kejantanan korang !! Kikikih apa  citer  sekarang? Kawan girls aku lagi sedap , bila dapat kenal lelaki handsome je diaorang pi gelar playboy !! Lagi tak boleh blah !! Hahaha kesian lah yang tak playboy tu kan . erm nasib  badan lah.


Guys ...handsome tak handsome yang penting setia , jujur dan tolak ansur serta paham memahami . Tiada kecurangan . Tiada  kayu tiga . Tiada  sorok rahsia . come on !! Everything  gonna be ok punyerrr ..trust me guysss ..


Aku nak tidur , kata kak Siti esok jam  4  nak ajak aku  bangun ..ada projek !!ahhaaa .. apa je lah  cik  siti wan kembang semangkok ni nak  memerojek lah kan..hahaha layan kan je guys .

Goodnight and sleep tight  dear ..

Salam sejahtera keatas kamu ..

Comments

anakjawe said…
yg kekurangan ade kelebihan pd yg lain.. mcm tu la sebalik nya
Mia Izarra said…
Yep ..tiap org ada keistemewaannya