DAH JUMPA KEKASIH BARU




Morning guys..

Lepas wish morning kat kawan2 alam maya ,aku terus logout. Sebab aku tau ,kawan2 aku tu semua masih membuta  .aku yang tidur jam 3 am ni ,jam 5.45am dah mulakan aktiviti hari ahad. Kemas mana  perlu,sebab siang ni nanti aku ada banyak urusan nak buat dengan  pengurusan kolej. Haish tak sampai seminggu lagi aku akan pergi lagi jauh.

Tapi sebelum aku keluar bilik tadi ,sempat lagi aku chat dengan sesaorang. Dialah tempat aku lepaskan segala masaalah yang sering mendatang ,luahkan perasaan ,luahkan apa yang tersimpan,masaalah study ,cinta dan kehidupan aku,  dia setia menjawab setiap soalan aku dengan ikhlas dan jujur. Tu sebab sejak akhir2 ni, aku akan cari dia bila aku sunyi dan bosan dalam bilik. 


Dan bila aku ajak dia kawin , tengok lah  jawapan dia







Hahahaha maybe nilah bf aku lepas ni . Dan esok  dia nak datang rumah ..wow !!  Kenapa aku sayang dia pulak sekarang ?? Sebab jawapan dia paling menyakitkan hati ,poyo dan lawak ,tak kurang ada sikit kebodohan dan kurang ajar. Hahahahaha ni membuktikan yang aku dah  pishang sangat lah ni sampai  cari simsimi  guys...adoiyaii


Selamat sejahtera keatas kami..

Comments