Skip to main content

GANGGUAN ?



Aku  ada gangguan jin  ? So sebelum aku buat andaian lebih lanjut baik aku baca info yang berkaitan isu ni .  semua yang aku dapat ni , aku  baca dari blog  orang jugak .  so lepas ni boleh la aku  buat penyelsesaian  yang aku di ganggu jin atau tidak?


Tanda ada Jin dalam badan.

DALAM KEADAAN JAGA– Selalu ternampak makhluk halus ataupun lintasannya.– Selalu berasa seperti diperhati oleh sesuatu.– Selalu terdengar bisikan/ suara/ hela nafas– Selalu ada pergerakan dalam badan.– Ada penyakit yang tak ada penjelasan mengikut kajian sains.– Selalu sakit kepala.– Selalu sesak nafas– Selalu cepat marah– Berasa marah / benci kepada seseorang tetapi tak pasti atas sebab apa, hanya berasa marah sahaja akandia.– Ada kesan-kesan cakar/ lebam pada tubuh.– Selalu berasa ketakutan.


KETIKA TERTIDUR– Kerap terjaga.– Selalu susah hendak tidur– Bercakap/ berjalan dalam tidur– Selalu mimpi lihat binatang-binatang buas dan berbisa.– Selalu mimpi kanak-kanak– Selalu mimpi bersetubuh dengan seseorang.– Selalu mimpi lemas/ banjirSekiranya ada banyak daripada ciri-ciri di atas, besar kemungkinan ada jin yang mengganggu.






Berikut adalah senarai tanda-tanda gangguan makhluk halus

a) Tanda-Tanda Ketika Tidur

:*.Susah tidur malam kecuali setelah bersusah payah.*.Mudah terjaga pada waktu malam dalam keadaan takut.*.Mimpi melihat sesuatu yang menghimpitnya lalu ia meminta pertolongan tetapi tidak berdaya.*.Mimpi buruk yang menakutkan.*.Mimpi melihat binatang seperti kucing, anjing, unta, ular, serigala, singa, tikus dan sebagainya.*.Ketawa, menangis dan menjerit-jerit ketika tidur.*.Bunyi gigi begetar/berlaga ketika tidur.*.Mimpi jatuh dari tempat tinggi.*.Berdiri dan berjalan ketika tidur.*.Bermimpi berada di tempat yang sunyi.*.Bermimpi berada di kawasan kotor, tempat sampah dan kawasan perkuburan.*.Mimpi melihat makhluk halus.*.Mimpi melihat salib atau gereja.*.Mimpi bertemu paderi atau berada di tempat ibadah mereka.*.Mimpi melihat budak kecil. Berjaga-jaga kalau bermimpi menyusui budak kecil dan kita merasakan terlalu sayang kepadanya.*.Mimpi benda tajam dan miang seperti pisau, paku, miang buluh dan sebagainya (tanda santau).


b) Tanda-tanda Ketika Jaga:

*.Sering lalai daripada mengingati Allah s.w.t.*.Hilang ingatan (Gila).*.Hilang semangat apabila sampai ketempat kerja.*.Lesu dan malas.*.Sesak nafas apabila masuk waktu asar hingga ke malam.*.Rasa sakit pada sebahagian anggota badan.*.Sakit di bahagian belakang badan terutamanya tulangbelakang.*.Lenguh sendi-sendi.*.Melihat sesuatu yang pelik.*.Ketumbuhan yang sukar diubati (kanser).*.Terasa seolah-olah memijak telur atau batu dibahagian tapak kaki.*.Mudah panik bila berhadapan dengan masalah.*.Jiwa lemah dan mudah mengalah.*.Selalu mengantuk.*.Sering pening dan perubatan moden tidak dapat mengesan penyakit tersebut*.Mudah marah dan panas baran.*.Hilang darah.*.Agresif dan bertindak liar.

C/p dari News@Feryco

Aku diganggu jin ? Tak ..sebenarnya jin yang diganggu oleh aku . jin apa yang aku ganggu ?? Ada satu jin ni . aku dah lama attack dia . Esok-esok siap la  dia ... Ermm..

Salam sejahtera keatas kamu ..










Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx