PULANGKAN



Awak ... Hak ni dulu lagi kak Lyen dah pesan kat saya .

" please mia jangan dekati dia , nanti dia anggap awak tak wujud dalam dunia dia  . Akak dah kena dan situasi tu sangat menyakitkan . Awak buat tak boleh , tapi dia buat tak apa .  Awak marah tak boleh, tapi dia marah tak apa . Awak nasihat dia , mustahil dia akan terima . Awak pujuk dia  suruh dekat kan diri dia dengan Tuhan tapi semua tu hanya harapan awak je sedangkan dia anggap  dosa hanya mitos . Dunia fantasi dia lebih kuat dari realiti .  Tolong mia , jangan dekati dia . Akak tak nak awak rasa sakitnya macam mana akak pernah rasa dulu "

Tapi saya degil awak .. saya kejar awak jugak . Dan selepas hampir 8 bulan umum tahu tentang kita , baru saya sedar ....SEMUA YANG KAK LYEN CAKAP TU MEMANG BETUL. saya takkan salahkan awak dalam hal ni sebab apa yg kak Lyen cakap tu adalah perangai awak . Dan saya  mengalah harini . Perangai awak ,cuma awak je yang mampu ubah. Bukan saya atau orang lain . Janji awak cuma bila terdesak , bila awk dah tenang ,awak lupa janji- janji awak . K..saya tak mampu membantu dlm hal ni .

Ok,  saya mengaku yg saya  gagal untuk  ubah awak jadi insan yg dipandang istimewa  disamping saya dan dimata umum . Dan petang ni , saya nak beritahu  yg saya jugak gagal dlm percintaan kita kali ni. baca ayat dalam pic tu , ada nama saya disitu dan please ...pulangkan hati saya semula yg awak dah ambil sejak 2013 dulu .

Saya mohon pergi ...


Salam sejahtera keatas  kamu ..

Comments