Skip to main content

PULANGKAN



Awak ... Hak ni dulu lagi kak Lyen dah pesan kat saya .

" please mia jangan dekati dia , nanti dia anggap awak tak wujud dalam dunia dia  . Akak dah kena dan situasi tu sangat menyakitkan . Awak buat tak boleh , tapi dia buat tak apa .  Awak marah tak boleh, tapi dia marah tak apa . Awak nasihat dia , mustahil dia akan terima . Awak pujuk dia  suruh dekat kan diri dia dengan Tuhan tapi semua tu hanya harapan awak je sedangkan dia anggap  dosa hanya mitos . Dunia fantasi dia lebih kuat dari realiti .  Tolong mia , jangan dekati dia . Akak tak nak awak rasa sakitnya macam mana akak pernah rasa dulu "

Tapi saya degil awak .. saya kejar awak jugak . Dan selepas hampir 8 bulan umum tahu tentang kita , baru saya sedar ....SEMUA YANG KAK LYEN CAKAP TU MEMANG BETUL. saya takkan salahkan awak dalam hal ni sebab apa yg kak Lyen cakap tu adalah perangai awak . Dan saya  mengalah harini . Perangai awak ,cuma awak je yang mampu ubah. Bukan saya atau orang lain . Janji awak cuma bila terdesak , bila awk dah tenang ,awak lupa janji- janji awak . K..saya tak mampu membantu dlm hal ni .

Ok,  saya mengaku yg saya  gagal untuk  ubah awak jadi insan yg dipandang istimewa  disamping saya dan dimata umum . Dan petang ni , saya nak beritahu  yg saya jugak gagal dlm percintaan kita kali ni. baca ayat dalam pic tu , ada nama saya disitu dan please ...pulangkan hati saya semula yg awak dah ambil sejak 2013 dulu .

Saya mohon pergi ...


Salam sejahtera keatas  kamu ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx