RAYUAN BUAT KEKASIH




mohon perkenankanlah rayuan ku ini ..


Ya Allah yg Maha Mengasihani,Ku  memohon keampunan dari  Mu terhadap dosa-dosa ku. dosa-dosa kedua ibu bapa ku, dosa bakal pasangan hidup ku..dosa guru/ustaz/ustazah/lecturer ku, dosa ahli keluarga ku & dosa sekelian umat islam yg beriman kpdMu.

Ya Allah, ya Hayyu ya Qayyum, Kurniakan ku rahmat dari sisiMu agar aku sentiasa dalam kasih sayang, pimpinan dan petunjukMu.Afiatkan ku dengan kesihatan tubuh badan untuk mengekali taat dan taqwa padaMu.

Ya Allah.. Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;Ku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;Ku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;Dan ku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia.


Ya Allah .. Dengan rahmat dan kasih sayang mu perkenankan permohonan ku  dan maafkan ku . Ya  ALLAH! Engkau adalah Tuhanku, tidak ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau. Engkaulah yang menciptakanku. Aku adalah hamba-Mu. Aku akan setia pada perjanjianku dengan-Mu semampuku. Aku berlindung kepada-Mu daripada keburukan perbuatan ku. Aku mengakui nikmat-Mu kepada ku dan aku mengakui dosa ku. Oleh kerana itu, ampunilah aku. Sesungguhnya tiada yang mengampuni dosa kecuali Engkau.

Aamiin . Aamiin . Aamiin ya robbal a'lamiin..

Salam sejahtera keatas kamu ..

Comments

anakjawe said…
aamiin