WAZE VERSI MALAYA

Petang guys ..class ontheway nak tamat ni . Aku free 500% sekarang ni sebab Puan Norwati kena balik  sebab emak dia sakit tenat dikampung. semoga emak Puan Norwati cepat sembuh ..aamiin..

Guys.. aku kalau nak makan angin kat sini dengan housemate  selalu jugak guna waze. Pot pet minah saleh tu speaking . hahaha nasib bahasa mudah faham.kalau tak..mabok laut doe dalam kereta nak cari distinasi bakal dituju.

Okk..petang ni aku nak korang cuba  bayangkan kalau waze guna pakai loghat yang ada dalam negara Malaysia..hahahaha what the waze !!








 Awesome giler doe !! Harapan aku lepas ni takda slang baru kat negara kita .

Guys tolong sangat2..aku merayu ni ..  jangan cemari  Malaysia dengan slang banglasia guys . Nanti... "kicin tarak..barak  tarak . Ayeer tutu "

bhahaha  lemau sey nak pahamnya !!


salam sejahtera keatas kamu..



Comments