AKU TEKAD DAN NEKAD




Hi guys ..

5 petang disini . Kalau korang baca  kata nasihat kat gambar atas tu ,  itulah antara kata  nasihat someone  yang memang sayangkan aku katanya. Siapa dia , better korang tak perlu tau la guys , sebab aku  bukan boleh nikah pun dengan dia  hahahaha so tak perlu nak jeles bagai ok .

Never give up on something u really want*

Ofkos ! Sejak dunia aku berubah , semuanya turut sama berubah guys. Dulu bila aku nak kan sesuatu , aku cuma fikir , ala .. ada rezeki dapatlah , takda sudah ! Tanpa aku berusaha ,tanpa aku bersusah payah berfikir untuk dapatkannya. Pada aku buat apa bersungguh , kalau bukan rezeki ,tak ke letih nanti ? Inilah pemikiran budak baru nak up guys. Dia malas!

But nowday , bila kata aku mahukan sesuatu ,aku akan pastikan  dipenghujung garisan nanti ,aku akan dapatkannya jugak! Apa tekad aku ? Yep ,aku kena nekad !!

Paham  maksud nekad dan tekad ?  Pergi check  kamus dewan bahasa korang . Tahu maksud  kidung? Kudus ?  Hahahaha sampai sekarang  ,aku masih tak dapat jawapannya . But aku tau da ,someone tu yang malas nak fikir dan malas nak ambil tahu . Bahasa melayu  je kot , bukan bahasa nigga ! Hahahahaa k,baii

Kalau tak menyakat orang , bukan mia namanyaaaaaaaa.. hihihik


Selamat sejahtera keatas kamu ..

Miss you in every breath i take ...sayangg ~

Comments