DURING APRIL


6 pm guys..aku melepak bilik dah sejam ,lagi 2 jam sambung class malam. Mamai sey .biji mata dah berpinar - pinar . Kepala dah berdenyut - denyut ,but class malam tetap kena terjah . Mid april ada test . Peh .. kering otak siakk..

Someone pesan  pagi tadi ,jangan degil ,jangan lupa makan ubat ,sebab kalau aku sakit, dah takda siapa nak nengok aku kat sini . Mama jauh ,ayah jauh , dia pun jauh . Ok k , kali ni guys ,aku try layan sakit aku tanpa ubat - ubatan hasil dari bahan kimia yg doktor bagitu . Aku nak cuba baik pulih penyakit aku ni dengan  bacaan al -Quran , selawat dan zikir-zikir  dan  minum banyak air masak . Guys ,  doakan  sakit aku cepat sembuh  k . Aku nak , kalau  dapat la kan , aku nak jawab semua soalan test aku pada april nanti dengan jawapan yg tepat dan cemerlang . In sya allah..aamiin ~

Bilaaaaaa..
Bila april ..
Aku menantimu ..


Hihihihi sempat pulak nyanyi lagi tuuu.. kikiki  siut  jek ! Jom rest minda guys.

Selamat sejahtera  keatas kamu .

Comments