Skip to main content

KISAHNYA SI FATIN 1



Fatin !

Satu nama yg tak asing lagi dlm dunia reality aku.  Maybe korang pernah baca pasal  keakraban aku dengan Fatin a.k.a FIBO ..

OK guys  , buat pengetahuan korang , Fatin ialah nurse peribadi aruah kak Lyen , then jadi nurse aku pulak ,merangkap kekasih sejenis dan kawan karib dunia akhirat . Hahaha gitulah lebih kurang bagaimana rapatnya aku dengan Fatin /FIBO !

But bila mama suruh aku stay Singapura ,sebab kesihatan aku yang memerlukan penjagaan rapi 24 jam , aku terpaksa berpisah dengan Fatin. Walaupun cuma seberang tambak je kot.  Bila aku dah mula study sambil menerima rawatan ,waktu aku dengan Fatin memang terhad .  Jalan pintas , aku bagi Fatin id wechat milik aruah kak Lyen yg aku panggil id THE LEGEND  - raniaevans -

Yep ,Fatin memang tak layan application macam wechat ,facebook ,telegram,line ,ect . Dia cuma ada whatsapp dan twitter . Kata dia  aku takda idea nak merapu . Hahahaha siut , dia perli aku kaw-kaw doe .

Then bila aku bagi Fatin id legend tu ,  first aku warning dia . Layan kawan-kawan aku kat list contacts wechat aku tu , macam kau layan aku , deal ??

Fatin jawab  , no hal !! Bisa diatur , lunyai budak-budak tu  aku bahan nanti. hahahaha itulah jawapan sakit hati yang aku dapat ,siut  . Lagi makan hati ,dia cakap ,orang pertama aku lanyak ialah bf kau eah beb . Bhahaha mace siea si Fatin ni . Kecik beso je aku tengok dia masa tu guys. Dia buat muka poyo ,siap angkat-angkat kening lagi. Aku just gelak hambar ,sedangkan dlm hati aku cakap... " dia kenal ke bf aku ek ?"  Huhuhu

Nak jadikan cerita ,orang pertama dia  cari rupanya Zaid !! yezzaaa .. siapa Zaid ?? Anu tu aaa.. bhahahaha yg gitu-gitu tu .. haish -_-


Dari Zaid lah dia mula kenal semua orang dalam list contact aku tu . Dengan nick name Sis Fatin ,akhirnya  Fatin jadi sebutan dikalangan budak-budak kat kedai mamak STT.  Hot giler Sis Fatin kan ?  Sampaikan ada yang bercita-cita nak jadikan sis Fatin sebagai calon menantu mama dia !! Hahahaha tak padan dengan brutal ,laku jugak pengkid aku tu. Lahaii rezeki beb ,jangan tolak , pengkid dah insaf ,kasih sayang dia lain macam sikit. Haish ..ni bukan aku yang cakap , tapi  siapa yang dah kenal lessbie dn pengkid dah insaf,mesti akan cakap macam tu. Yes or Not guys ???  Hahahaha tepok dada , tanya selera !  Aku no komen lah sebab aku bukan pecinta bekas lessbie ,but aku pecinta lelaki straight sekarang .

Eh.. apa cerita ni ?? Merepek meraban kau Mia !! Adoiyai .. macam nak bercerita ,tapi jari letih lah..

Oklah esok taip lagi . Aku nak merenung siling kejap . Cicak dah berkeliaran kat atas  siling. Ada nak dating ,ada pergi pasar malam ,ada lepak-lepak  layan lagu. Eaaah ..hahahaha cicak modern  ke? mohon jangan terase beb  .. hahaha


Malam jumaat ,banyak benda yg dapat pahala boleh dibuat. K , switch off the light guys. Goodnight



Selamat sejahtera keatas kamu .

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx