MAKE YOURSELF PROUD



Morning guys .. its  5.16 in the morning, dan aku masih  kat bilik hostel . Kejap lagi azan subuh  berkumandang and beberapa jam lagi aku dah mulakan class .  doakan semua  berjalan lancar ea guyssss..

Permulaan pembelajaran  yang  buat aku sikit gelisah ,resah dan sikit  dupdap kerana tiada bahasa Malaysia diguna pakai diclass ini nanti  . But don't worry  , lepas ni aku make sure ,semua akan  berjalan dengan  lancar . Sampai ke hujung  tahun seperti mana yang telah dirancangkan . Lepas tu dah boleh balik Johor  ,dan request  calon menantu buat mama dan ayah . Ehhh .. hahahaha lepas habis study , carilah kerja  dulu . Kalau tak kerja macamana  nak masuk minang anak bujang orang kan guys ?? Kawen bukan  cuma untuk sehari dua , itu kerjaya sampai mati kot,insya allah kalau ada jodoh..

Ma... nak kawen ..:'(

Eh !!?  Bhahahaha  Alamak !!

Oii mia ,kau perli aku ke beb ???

Hahahahha opsss sorryyy.. senanya pishang aa guys ,duduk sini takada bf  ..eaaaah ?!! Bhahahahah nak study ke nak mengatal ko ni Mia oiiii??!!

Adoiyaii gedik aa gilerr

 GG !!!

Gg?
Gile ea giler?
Gedik giler?
Gelojoh ganas?
Gurau guys?
Gigitan girl?

Eh ..bhahahaha  no ..no ..no ...thats GOOD GAME !!  Hahahaha  jangan memacam ea . Guys ,  kat gambar atas tu adalah semangat yg aku dapat lepas balik  dari gym semalam . Come on Mia , make yourself  proud !!!  ohyeaaay . Aku akan buktikan guys !


Dear .. sorry kalau orang lepasni dah jarang kontak ea. Bukan tak sayang , tapi masa yang tak beri peluang . Jangan nenakal ,jaga  diri ,jaga maruah  ,jaga iman .

Haishh dah macam nasihat mama kat aku la pulak ..hihihihi

Selamat sejahtera keatas kamu..

Comments

anakjawe said…
semoga baik2 aja ya buk..
Mia Izarra said…
Ya eyalah anak ku si jawe .. mekasih ya

bhahahaha