MENYANYAH KEJAP






Yezza break time .

Rindu tak dengan  idea merepek aku guys? Sorry la , aku  dah sangat2  busy sekarang ni , but bila beberapa insan bertanyakan kenapa blog bunyi cengkerik , ok la , aku naip la sikit2 ea .

Minggu busy aku bermula sejak minggu lepas , siang malam lepak class , ngadap lects ,ngadap ustaz dan ustazah . Ngadap p.c , ngadap  nota2 , ngadap  buku rujukan yang bermacam2  jenis dan size .

Pagi class start 8:30 am  to 10:30 am

Kadang lepas tu free ,kadang sambung class sampai zohor.

Lepas break lunch  ,  class sambung dari jam 3:00 pm  to 5:00 pm

Then balik la bilik golek2  legakan minda yang sudah diperah seharian.

Malam ,lepas  maghrib  ada class lagi 8: 30 pm  to 10:30 pm

Kalau lect busy or ada hal ,class berjalan just 1 hour .

Yezzaa hahahaha  , tapi bukan selalu  saat indah itu berlaku guys ..ermm

Then  lepas balik class malam ,aku dah lemau sey . Kadang  bukak je message dari  orang  tersayang , tapi nak reply memang dah tak mampu . Mata ,badan ,minda ,semuanya  weak doe. Peh ..inilah perjuangan  paling besar dalam hidup aku sejak aku lahir. Tapi berbaloi  guys , aku masih dapat tumpukan semuanya  dengan semangat baru !!!


When someone  said :

I tak nak tengok you sedih2  lagi  kat  tempat baru tu , i nak you fokus pada pelajaran you  aja. Jangan risaukan apa yg you dah buat selama ni , usaha ,ushaa dan usaha . I will doakan you sihat sejahtera selalu ,dan jangan degil2..


Hahahahaha degil  dengan  Mia memang tak dapat dipisahkn lagi guys , apa yg penting ,degil pada usia 21 ,bukan sama dengan degil masa belasan tahun . Masa tu otak aku letakkan dilutut agaknya .. ermmm  aku ngaku guys . Cakap pun budak baru nak up ..haishhh..


K lah guys . Kalau aku silap ,ampunkan aku k,kerana aku hanya lah insan yg tak punya ,cuma rasa cinta membara ..hihihihih nyanyi siut ..


Guys , tadi kata roomate aku ,bila kita message orang ,tapi orang tu balas  macam nak tak nak je , better  kau pm pulak kawan baik dia yg lebih handsome dan lebih baik ..

Hahahahaha.. okk ..i  follow ~~~~


Selamat sejahtera keatas kamu .

Comments