ROOMATE







Harini aku breakfast jam 8.30 am  !!

Roomate aku yang  baru masuk bilik ada  belanja aku roti nan  versi arab  . Aku tanya  mana dia dapat kedai roti nan  tu ? Dengan selamber dia cakap ..

" Kawe  g pasa siti  kadijoh  tadi ,  hat situ  ah kawe beli untuk mu , mu make deh , sedak gok roti dio , raso mace dok puah make 2 keping !"

"Aaa.. mu.. pasa siti kadijoh korok mu , hahahaha  peruk tempayan mu nim  , make tuan yang buak  roti tu pum ,mu tak cukup hok kali "

 hahahaha saja aa aku sakat roomate !!

Guys... kalau aku salah  guna  gaya bahasa kelate atas tu , korang jangan gelakkan aku aa guys , aku kan jawa Johor , mana lah aku  paham dia kecek kelate tu . Sikit2 paham la , tapi 100% betul tu , tidak la  kot.

Ook .. jelas sekali ,roomate baru aku gewe kelate . Syukur alhamdulillah . Aku fikir aku dapat  roomate dari  luar negara ,sebab  kalau ikutkan senarai ,aku dapat roomate budak Turki . But disebabkan Turki dilanda musibah , semua aktiviti telah di tangguhkan.

#prayforTurkey


Apa yang menarik pasal roomate aku ni kan guys , perwatakkan dia lebih kepada " lelaki tak jadi " hahahahahah ala2 Fibo aku jugaklah . Cumanya kat sini ,bila dah pakai purdah ,niqab dan setokin , Sifat perempuan itu sangat jelas sekali. Lagi2  yang nampak cuma  lirikan mata ,ya ampunnnn. Itu yang berjaya buat aku tergila2 sekarang ni guys . Aku ter giler?? A ahh .. aku tergiler2 - a.k.a- kemaruk pakai lens . Peh apa lagi , dalam sehari ,biji mata aku 2,3 kali berubah warna bhahahahah  giler kan giler ??  Aaa..ngaku pulak kau giler ek guys . Hahahaha aku dulu2 ,kalau kawan2 aku cakap aku giler ,jawapan aku mudah je guys..


" orang giler takda dose aa bodohh "  hahahahaha cover diri sebenarnya guyss..siut je kan , Tak pernah nak  mengalah ,asiknya nak meeenanggggg je. Hahahaha well this is mia k , siapa nak kalah ??  Biar sepet tapi menang !! Ehh bhahahaha giler punya fakta !


Guys ..makin lama ,makin seronok pulak aku duduk sini , aku just risau je,elok2 aku kena stay 10 bulan ,aku request pulak 10 tahun . Ahh kacauuu . Hahahaha semua ni angkara  terlalu minat dgn  warna mata pak2 dan mak2 arab lah ni . Haishh sungguh guys , mata diaorang ..subhanallah .. melting siut ..arghhh..

Kat Malaya , aku ada jugak kawan dgn  budak arab guys. Tapi dia arab celop , kata dia family dia datang dari  banyak jenis bangsa . Hahahahha tapi aku malu nak cakap , yang sebenarnya  muka dia bukan iras arab , tapi banyak pada iras bangla bhahahaha .


Siut kau mia !!!!!!


Bhahahaha kalau dia marah aku , aku suka !!!memang pun dia iras bangla , dan aku peratikan , malahan bangla look more handsome dari dia kot !!! Bhahahahahah kaki sakat tu siapa lagi kalau bukan aku guysss .dan saka tu siapa lagi kalau bukan korang laaa..hahahaha  Korang aa saka aku  kikiki..

Eh !! Roomate aku lesap ?!! Stop menyanyah dulu aa guys ..daaa ~


Selamat sejahtera keatas kamu..

Comments