TEAM BARU




Cuti guys !

Mata pedih -pedih sebab ngadap  skrin laptop dari jam 4 am  pagi tadi. Addoiyai line  tenet yang tenat dah buat kerja aku  tertangguh . Dah la bangun lambat . Hahahaha selalu jam 3 am  or 3.30am , dah celik besar dah biji mata ni  . Serius  guys  , sejak class  aku dah mula ,masa aku sangat padat , mampat , ketat , sendat , ahh segala yang sempit tu la senang cakap . Bila je aku free ??? Ahha  bila class cancel  !! Tapi bukan selalu pun class cancel doe bhahahaha kira nasib-nasib je lah kalau ada  pun .


So apa je aku buat bila class cancel ??

Aaaaa .. selain sakat orang kat  laman sosial , aku ada satu lagi port baik punya . Yang ni memang awesome  sikit guys . ahli dia je dah 53K . Apa function join ?? Apa benda yang aku join ? Hahahahaha tengok atas tu lah . 









 And now , aku dah jadi kawan kepada budak-budak animasi diseluruh dunia  melalui akaun google plus aku ni . Seronok ?  Hahahahaha ofkoslah sebab diaorang ni otak semua otak katun guys . Bhahahahaha lurus bendul  sey .  Semua  nama anime tu ,kerektor nya mereka hafal , sampai kan yang aku update  ,aku sendiri tak tahu ,tapi mereka  direct terus komen ,nama  anime tu  hahahahaha . Aku layan  anime ? Dulu tak sekarang layan  aaaa hahahahah sebab?? Sebabnya  kesayangan pun kaki anime doe !!  Kenalah prepair diri dengan hobi dia ,kan?  Kalau tak ,taklah nanti jadi isu besar untuk bergaduh . Kalau dua-dua kaki anime ,takkan gaduh lagi  kot. Chill sudah laaaa hahahahahah.

Aku layan anime apa?  Adoi ..biarlah rahsia  kikiki .



Selamat sejahtera keatas kamu ..








Comments