AKU NAIK HANTU ^^




Aku gaduh ???

No way guys , aku cakap apa yang aku fikirkan . Pada apa yang mata aku peratikan. Aku cerita  pada apa yang aku tau . Dosa ??  Ofkos  dosa  , bila aku biarkan semua berlaku didepan mata aku , dan aku biarkan aja hal serupa berlaku dn berlaku lagi .

Aku berlagak bijak ?  Shit !!  Itu bukan aku  . Aku hanya  buat apa yg aku rasa perlu . Supaya orang yang aku respek penampilan nya selama ini , tergolong dengan  akhlak yg baik2. Tak handsome , tak comel , tak apa guys , tapi budi bahasa  perlu ada dalam jiwa . Lagi2 bila kita titik beratkan pasal agama . Silap cakap 7 keturunan  kelaut guys . Aku cakapkan je.

Aku nak bantu . Biarpun korang tak kenal aku , tapi aku cuba bantu . Apa yang aku buat , dalam bicara kata aku , aku selitkan doa semoga Allah  selamatkan kamu .

Guys .. please jawab jujur , when korang masuk dalam 1 majlis , duduk la dlm 10,20 minit then tiba2 seorang ahli jamaah bangun then cakap , ok lah  bhaii gua blah aaa ,gua taknak perkara yang sama  ulang ke dua kali .  sebagai  jamaah yg baru nak join kumpulan , apa korang rasa guys ??  Mesti kau fikir ,apa kah aku terpijak tahi kucing sampai insan ni nak keluar dari majlis ??????  Stupid minded !

If benci sekali pun , kalau dendam sekali pun ,lu nak blah ,lu blah je  bhai , tak perlu lu cakap terjadinya  hal yang sama kedua kali  apa kejadah tu . Aku yang baru nak happy layan mood celaru study dah mula tak selesa doe dengan cara kau !  Nahh silapnya disitu . Lainkali ada otak letak diatas sekali , bukan ditapak kaki dan akhirnya  cili kau makan ,cili itu jugak yang pijarkan hatikau  sendiri . Aku serabut ??  Nonsen !!  Lu nak tengok siapa yg serabut , lu baca  apa what up  lu punya caption kat id lu tu ..bhahaha


Adoiiy lu gua .lu gua aa pulak ..bhahahah  siut aaa perempun ni kalau dah marah ,  bukit Broga boleh rata guys ..beware bhahahahaha


Marah ke  bhaii ??  Yang  lu pi masuk blog  peribadi aku ni dah kenapa  doe  ??!!  Hahahahaha     btw  perkataan  yg dlm gambar  pada post aku yang sebelum ni  , sebenarnya aku cedok kat google , dah dia  taip betina , aku  bedal aaa betina jugak . Bhahahaha  tak gitu  bukan copy paste namanyaaaaaaaa .. cia  cia  cia  ..


Okay la  , timesup , study doe , jadi perempuan ni kalau takda ilmu ,  esok2  mak mertua  pun dia bantai bahan  perli kat moment wicet .. bhahahaha nauzubillah himinzaliq ..


Kau marah ??  Kisah  pulak aku  . Dan2 aku dah tau kau tu tali barut  si kentang J

Comments

Mia Izarra said…
Da uninstall ..sorry
carkaztic said…
serious laa.. daa mcm mana.. hmm 😔