DEGIL AKU MAKAN DIRI




Morning guys , 6 am  ,aku baru nak lelap ni . *senyum*

Bila letih berjimba2 dengan kawan2 petang semalam , tak sedar masa berjalan macam angin ,berdesup ,desup , last2 dah malam .   bila awek2  ,berjalan ambil angin  ,korang paham2 aja lah , mana tau letih , contohnya pergi shopping mall . Selagi tak naik semua floor , tak masuk semua kedai ,bukan perempuan namanya . Yang pelik tu kekadang ,kedai jual kereta  pun  nak diterjah , dengan alasan , err.. nak tengok2 hahaha

Sebenarnya tekak aku masih loya2 lagi ni  sebab tadi terjebak dengan sandwich sardin homemade  by  Zulaikha  . Dia makan untuk alas perut  bersahur  puasa  tapi aku gatal sangat nak merasanya , nahh  hambekkk  ..dah 3 kali aku muntah hahahaha padan muka aku  .

Semalam  kan guys .sebelum keluar dengan kawan2 , aku sempat bersemuka  dengan insan yang aku masukkan kisahnya sejak kebelakangan ni ,  akhirnya 2,2  ngaku bersalah dan salah  faham dan  keputusan akhirnya  seri ..0  -  0 . Dan sekarang masing2 buat hal masing2  ditempat masing2 dengan  lorong kehidupan masing2.


Aku ????  Aku nak tido , perut dah kosong sebab dah keluar masuk  bilik air berkali2 dan macam nak masuk kali ke 4 dah kejap lagi ni . Aku kan degil guys ,tak boleh telan sardin tapi tetap jugak nak rasa .. ermmm


Perut sakit
Perut lapar
Perut kosong
Tapi masih berhati perut
Hihihihihi ..jom tidur guys
Esok exam , fokus mia !


Selamat sejahtera keatas kamu

Comments