Skip to main content

JUJUR , MUNAFIK , TIADA MAAF



Hahahaha just luahan hati k . Aku dulu pun pernah gak cakap ,yang aku gemok ,hitam  legam macam nigga , gagap ,juling  tapi dia cakap ..ala dah sayang ,pedulik apa semua tu. Setannn ..cakap boleh lah  ,kalau dapat yang betul2 rupa gitu ,mau tiap malam tidur mengiggau hahahaha silap2 kawen 1 minggu dah masuk tanjung rambutan .

Apalah salah kalau jujur kan . Cakap je saya tak suka  gf saya gemok , kalau boleh awak diet lah , nanti awak sihat , saya pun senang hati tengok awak ceria , kan simple kan ?  Kalau gf kulit hitam tu takkan nak adjust2 ,sebab dah lahir pun bulan gerhana  bhahaha lainlah bf belikan produk yang boleh putihkan kulit tu . Mau meletop gf dia lepas makan 4 botol hahahaha .

Guys ..aku pun kadang pernah jugak terfikir ,apakan orang yg cakap cintakan aku tu , sebenarnya dia cinta pada apa ? Hati ? Wajah aku ? Perangai aku ? Pelajaran aku ? Semangat aku ?? Atau ... dia cuma ada rasa kasihan kat aku ??  Entah la .kita tengok je ,sejauh mana semuanya ini boleh pergi .

Guys .. cantik tak kekal . Cinta pun kadang tak kekal . Harta  pun takkan pernah kekal . Yang kekal hanya rasa sayang . Jujur aku cakap ,setakat ni ,aku tak pernah  tak sayang ex aku  , tak  pernah benci orang yg dok bercerita pasal aku  , tak pernah tersentuh  perasaan lama2 kat orang yg sering  cari masaalah kat aku . Just aku cuma perlu  bersyukur  ,jika tuhan bagi aku satu sifat iaitu ..pemaaf .

Tapi guys , dalam pemaaf nya aku , masih ada seorang perempuan yang sampai mati pun ,aku takkan maafkan dia .. seriously ..aku kejam kan ?  Ye..sangat kejam  . Maybe ada diantara korang yg kenal perempuan tu ,but  truly ,aku tak boleh ubah keputusan aku ni . Biarpun ini cerita dah basi . Maaf ..aku memang tersentuh dgn  cara dia  buat aku terasa sangat2 ,sehingga hidup aku berubah 400% .

Dan  apa  pun aku doakan  perempuan itu bahagia disamping  kekasihnya  .  Dan jugak , buat kawan baik dia yg sanjung sangat2  ikatan persahabatan mereka tu ,sehingga mengabaikan aku ,  ye..semoga dia juga bahagia disamping dunia barunya dan dapat lupakan aku  ..  tolonglah... tolong lupakan aku  ..pleaseeee... :'( aku tak mau dia jadi munafik dlm cinta.


Guys.. bagi ruang utk aku menangis ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx