NALURI SELALU BETUL






7.00am  waktu tempatan .12pm waktu malaya . Memangnya janji lepas subuh nak tidur ,tapi biji mata yg 2 biji ni masih segar bugar .golek kiri ,kanan tetap tak mau rapat jugak kelopak mata yang sepet ala-ala artis k.pop ni .. eh * errr.. biar puji  jangan keji* semua  ini ciptaan Allah ,barang siapa menghina wajah sesaorang ,makanya dia juga telah menghina ciptaan Allah s.w.t


 Astagfirullah hal  a'zim ..

Haishh .. perit jugak menjadi perindu yg setia ni..cewah ..mula la tu nak mengedik .Exam yang main hampir dah buat aku makin padat berfikir , menghafal , merenung  skrin lappy , merangka ayat ,merungkai kata pada istilah cinta .ceceh ..jiwang pulak

Penuh misteri bila aku kata , sebelum ni semuanya macam ok, sedangkan  realitinya cuma sebuah drama . Apa kepeliknya? Entah celaru guys .

Telah dipesan ,jangan cuba memikirkan pada benda - benda yg pelik , tapi aku gagal .. ermm naluri yang selama ni berbisik ,kini jadi kenyataan . Salah kah aku  punya rasa cuak ? Sedangkan kata naluri aku selalunya memang  90% tepat .

Ermm..kebetulan barangkali ..*malas nak gaduh*

Selamat sejahtera keatas kamu ..




Comments