PAGI YANG TENANG




Morning guys !

Yezzaa.. thank Allah sebab bagi aku peluang untuk hidup sehari lagi . Yes !! Harap sangat  hari ini lebih baik dari semalam .

Semalam ?? Apa jadi semalam ??

Entah  ..aku dah lupa apa jadi semalam ,yang aku tau  aku dah merepek separa sedar semalam , then  sampai la tertidur  . Bhahaha  mace hare  .

Apa la kau mia , kan dah  21 tahun , dah besar ,dah makin comel , kenapa la perangai masih kurang comel , lagi nak melayan  budak baru nak up . Hahahaha  marah diri sendiri nampak ???? Tu lah guys , takda orang nak tegur aku masa aku  merepek2 semalam , so better   tegur lah silap sendiri .  Then lepas bangun tidur  pagi ni ,well done , aku dah berjaya melupakan hampir 95% rasa  celaru aku yang semalam . Ahha baki  5%  tu aku kena la simpan sikit  ,kalau tak sampai mati nanti aku tak reti nak marah . Kacau kerja  hahaha

Guys .. sambil layan  phone tu kan , cuba baca  lailla ha illahallah  ,muhammadurasullullah , Allah hummasoli 'alaa muhammad ,wa alaa aalihi wasohbihiwasallam .

Astagfirullah hal azimmm
Astagfirullah hal azimmm
Astagfirullah hal azimmm


Btw thanks for those  yang dah bagi semangat kat aku  selama ni , bila ingat kat korang ,aku memang kena kuat dan kena kebalkan jiwa  .  kat sini aku ngaku aku pun salah ..kikiki  tapi aku salah sikit  ..aaa .. dia salah lebih doe ,tu yang aku jelesssssa hahahaha jenis tamak*


Ok lah guys  ,ignore all about it .  Kalau tak gitu  ,takda lah ada hamba Allah tu  aktif google plus ek ? Ek ? Ek ? Hahahaha aku ingat sapa la yang dok komen  memanjang , rupanya  kawan sama2 repair motor .. hahahah  apa pun thanks so much  atas kerjasama korang beri . Yang aku terbuat baik tu ,korang boleh lah follow guys ,part tabiat buruk tu ,korang jangan lah kecam pulak deh .  Hahahaha aku  terima korang nasihati aku  ,supaya aku tau mana silapnya aku . Well ..  mana ada manusia yang sempurna ..cehh ayat ajet2 , kerek sey *

Oklah ,aku nak siap2 ke class  kejap lagi . Permisi guyssss..


Selamat sejahtera keatas kamu .

Comments