SAYU


Entah kenapa , jiwa kental aku tiba2 jadi lemah selemah2nya . Bila dengan sengaja aku terasa rindu sangat kat mama dan ayah . Selama hampir 2 bulan disini , baru semalam aku pandai rasa sedih dan  rindu kat mereka berdua .

Maa .. ayah .. orang jauh dari awak berdua . Semalam orang terbaca luahan seorang ibu tentang kenakalan anak2nya terus aja orang teringat kat mama ..kat ayah .

Maa .. ayah  .. banyak dah dosa orang buat kat awak berdua sebelum ni . Macam2 ayat pasrah mama dan ayah dah sebut . Marah  , menangis  , sebak , semua tu awak berdua dh rasa , semata2  sebab  kenakalan orang satu ketika dulu .


Maa ..ayah ..orang tau mama dan ayah dah cakap ,ok ..takpa ..kami dh maafkan anak kami ni , tapi orang tak tahu betapa pedihnya hati mama dan ayah bila ada je karenah nakal yang orang buat dengan kawan2.

Maa ..ayah .. i love you alls . Wanna kiss u maa ..wanna hug u ayah ..

*sayuhati*

Comments