AKU KENA GODA



Takda yang lebih indah dalam hidup ini selain Allah beri kita nafas ,senyuman dan kasih sayang . Kemudian di tokok tambah dengan sedikit rasa rindu , syukur  dan  sedikit rasa cemburu  hihihihi  kalau dah sayang  , tapi takda rasa cemburu  ,bukan cinta namanyaaaaa ..


Kay la guys , class pagi mula aktif minggu ni , so lepas subuh dah tak boleh nak menyakat orang dah .  Dah nak siap2 ke class . Cari ilmu , cari masa depan ,cari kawan ,tetapi  jangan cari cinta ,sebab cintanya itu sudah sedia ada  ..ciaaa ciaa ciaaaa


Jeling2 bakal adik ipar yang tak jadi  tengah bersiap2 **

Comey jugak zack ni upanyaaaa hahahahahaha comel tu kan  keindahan semulajadi pemberian Allah , hargainya  guyssss ..

*giler*



Ermmm..

Helloooooo ... akakkkkk .. akakkkkkkk

Nak iyommmmm??????

Mmmmmmmuah !!!!




Hahahaha tu  suara  manja  seorang  lelaki *umur 3 tahun * telah berjaya  menggoda tidur malamku  malam tadi  . Tu yang aku dapat tidur dengan lena .. ermmmm gerwarmmmmm..

Alaaaaaa... akak jauh ,tak leh iyom awak la sayangggggg ..  kikikiki

K ,baiiii


Selamat sejahtera  keatas kamu  .

Comments