AKU MAAFKAN KAMU





Morning guys ..

Sini baru habis subuh . Apakah  ada lagi subuh untuk aku esok ? Ermm  ..Wa allah hu' alam .  sebenarnya takda apa yang menarik untuk aku kongsikan kat korang kali ni guys . Tapi disebabkan nanti  korang dok la tercari2 mana post aku ,  feels ghindu2 gitu  kat aku kan , eh aaa.. so meh aku merepek kejap ea . Tapi kejap aku macam biasa lah kan , kalau drive  kereta dari JB  mau sampai Thailand dia perginya  .. hahahahaha


Guysssssss ..  bila sesaorang yang korang sayang ,kemudian dia lukakan kan hati  korang dengan kejam , kemudian dia datang semula untuk mohon maaf dan janji takkan buat untuk kedua kalinya . Apa tindak balas korang ek ? Bytheway kalau aku lah kan  , bila dia jujur nak mengaku kesilapan yg tidak di tersengajakan tu , better .. maafkan je guys . Tak luak pun duit gaji korang bulan ni bila korang memaafkan nya . Ermm gaji aku berapa ek ? Hahahaha mengong je aku* student  mana lah ada gaji .

But dalam kes aku ni ,  aku dengan  seorang perempuan  ok ,so  yang ada cinta sama gue , usahlah cemburu hahahah * angkat2 kening *  . Apa korang ingat bila cakap pasal " sesaorang yg kau sayang" tu wajib ke kena lain jantina * . Aku ni kalau dah sayang orang aku main redah je doe  , kira pukal pun boleh , hahahaha yang penting ikhlas .

Well ..awek garang ni kan manja ,sensitif , jiwa sentimentel , jiwa tisu , kuat touching , kuat sentap , kuat terasa tapi lebih suka pendamkan saja .. hahahaaa . Kata2 dia je macam  puaka , tapi jiwa ..pehhh bak sehalus dan selembut sutera , desiran angin  terasa  ,  Hahahaha jenis perasan dgn diri sendiri aa ni  .

Guysssss .. sumpah ,kadang aku tewas dgn diri aku sendiri . Tapi aku cepat sedar diri dan mudah mengaku kesilapan . Kadang tu aku memang tak mampu nak cakap yang sebenarnya , cuma aku mampu berkata2 dgn airmata. Suara ?? Takdaaaa

Guyssss..one more thing . Air mata wanita ini senjata  ,better hati2 sikit , erm  aku cakap je sebab aku kan bakal seorang wanita . Cehh macam nak kerek .. hahaha


Someone pesan  dan berpesan serta terusan berpesan kat  aku ,katanya  :

Kau nak buat apa ,tu hak kau , apa yang penting kau tau limit pergaulan kau itu ,kerana  setiap keakraban antara lelaki dan perempuan kadang dlm diam ada unsur perasaan yg entah dari mana datangnya . Kau boleh sayang siapa saja yang kau nak ,asal kau mampu bezakan antara kasih sayang seorang kawan ,kekasih atau bekas kekasih .


Aku nangis*
Aku keliru*
Aku diam*
Aku ngantuk*
Aku tidur*


* bunyi cengkerik*

- aku takda mood nak  teruskan  naip , baiii nak breakfast dulu  .bytheway , call me Zarra .itu atas permintaan sesaorang , semuga dia bahagia dgn kekasih barunya ..aamiin  :)


Selamat sejahtera keatas kamu ..


Comments

Bro Framestone said…
Terima kasih sebab sayang saya. Ok, saya maafkan
MaQ Nie Rokani said…
Hai Zara , hati hati dengan permainan perasaan anda. Jangan sampai ada hati yang terluka ye ^^
Mia Izarra said…
Hahahaha siut
Mia Izarra said…
Hai maQ .. in sya allah .. hihihi thankssssss