DISAPPOINTED



* Layan  google plus *


Naluri  jadi hangat  bila macam2 benda jadi  sejak kebelakangan ni.Nak terbakar ada , nak hempas ke dinding ada , nak  benam ke dasar lumpur pun ada  ni.   Tapi disebabkan  pujuk rayu seorang insan yang memang perihatin sejak kebelakangan ni  akhirnya api kemarah terpadam sudah . Istighfar bebanyak mia .. ermm

*Abaikan si penyiboks . Anggap je mereka  tu  tak wujud dalam dunia ni. Lantak lah mereka nak fikir apa pun , gasak lah mereka nak anggap apa pun  !! Kita buat hal kita . Teruskan apa yang ada depan mata *

Guys .. feels disappointed doe 

Comments