DOA AKU NONSTOP




Salam subuh .. Apa orang nak kata ,katalah  .aku masih disini tersenyum dan akan kekal tersenyum. Mendengar suara mama ayah di speaker fon , melihat  asignment yang dah siap tersusun kemas diatas meja . Pandang wajah roomate kesayangan yang sentiasa sihat wal 'afiat. Oook aku dah layak bersyukur dan akan terus bersyukur  . Dan bila orang tersayang sudi disisi saat aku tengah sedih ..peh indahnya dunia . Thanks Allah ..thanks so much .  and thank  to dear too ..

Kesayangan ? Apa cerita ?  Dia ada  ,tapi jauh ..  cuma ,  bersimpati sikit , disebab kan dia terlalu cool , ada jugak gadis yang tergila2kannya . Masaalah jugak kan kalau dapat bf yang baik hati ni , haishh sabo jelah  Miaaaaa... ada jodoh tak kemana  pun.

Apa yang aku harapkan ,semoga  Allah tenangkan hati2 kami dengan 1001 ketenangan , bahagia akan kekal berpanjangan  . Dan jadikan kami ,hamba yang  tak lupa bersyukur atas tiap nikmat yang di kecapi .


Thanks Allah .. aku tak kan pernah lagi mengeluh untuk  tiap dugaan yang mendatang . Sebab pada aku  , mereka yang cuba nak menjatuhkan aku tu sebenarnya golongan  ORANG - ORANG YANG KURANG KASIH SAYANG .. hahahahahaha opssss  kini semua  rahsia ada  tersimpan rapi  dalam simpanan aku , balas dendam ? Not me  k ,   segalanya aku serahkan je pada kuasa Allah s.w.t .  aku ? Aku just nonstop doa dan akan terus berdoa agar mereka dapat balasan yang setimpal .

Oiii Mia !! Hahahahah ekau nak doa mendeeeee ??
Den  nak doa mati aaa apa lagi ..
mati ???
Mati pucuk pun lagi rare kot !
Aaaaamiinnn .. hahahahah
Bisa bonaaaaa .. buleh yooo


Elehhh masaalah tepi tingkap je pun .. aku gak apa2 dong . Biasa2 aja . Biasa diatur kok  *angkat2 kening*


Selamat sejahtera keatas kamu  ..


Comments