KESIHATAN TERGANGGU





Lepas exam haritu ,aku dan roomate diserang  demam . Aku demam kejap je , tapi lepas demam melarat pulak ke sakit lain . Mulanya aku fikir cuma sakit biasa2 hujung bulan , tapi bila dah melarat sampai ke dada terasa  pedih , aku dapat rasa sesuatu tak kena dengan sistem tubuh badan aku ni.  Semalam warden bawa lagi aku ke klinik sekali lagi. Doctor yang sama  merawat aku . Kalini kami buat xray untuk kali kedua .tapi resultnya aku tak dapat lagi.

Apa pun alhamdulillah , demam roomate dah hilang . Dan aku je yang masih melarat2 sakit. Apa yg pasti sekarang , tak payah fikir banyak lagi ,ubat yang didepan mata ni makan ,lepas tu tenang2 aja ,lepas tu doa2 aja ,lepas tu pasrah dlm redha .apa jadi lepas ni ,jadilah ..aku redha  .. aku cuma dibagi pinjam kat dunia ni kan ?  So ..lek2 suda aa *

* La illa ha illah Allah ,
Muhammadurasullullah *


Selamat sejahtera keatas kamu..

Comments