MATI ITU PASTI



Morning  guys . Lama dah blog sunyi . Bukan malas tapi aku kena dating di wad selama 4 hari 4 malam bersama dengan doktor2 handsome dan nurse2 gebu  . Not bad !  Punca ? sebab tak sihat la ,kalau sihat taklah  kena tahan . Hahahaha reason  not strong !!  Reject please  ..

Ala senang cakap , sakit penghapus dosa2 kecil lah Mia ...ok settle ~~

Harini masuk hari ke 2 mama disisi aku . Yezzaa mama ada disamping aku dan aku ada disisi mama . Berkali jugak aku nampak mama keluar masuk bilik doktor . Apa diaorang sembangkan aku tak tau lah kan . Yang aku tahu , beberapa doktor pakar tulang sedang berbincang pasal keputusan x-ray aku yang dilakukan malam pertama aku masuk wad .

Lihat pada riak wajah mama . Something hidding . Mama sorok apa kah ? Mama buat tak tahu je bila aku ajukan soalan itu , Bila aku tenung muka mama , shes keluar bilik . Aku buntu ditinggalkan sorang2. Terpinga2 ..sayu ..ahh airmata turun  laju ..

Krik3 ..

Bila aku tanya zack . My mom  ada story you something ? about me maybe ?  Zack diam jugak , cuma geleng2kan kepala  ,macam nak tak nak .

Ok !!  Krik3  laaaaa lagiiii !!!!! Aaaaa ..


Harini aku dah keluar wad  ! Dah duduk dalam bilik hostel , Mama ada didepan mata aku saat ni . " maa ..miss you " aku cuba bisikan tu kat mama , tapi lidah aku kelu . Bila pandang wajah mama  ,ada kesedihan yang disorokkan sampai saat ni . " maafkan orang ma ..."

Ahh..sebakkk..

Bilik sunyi ,sepi. Zack  pergi kolej sebab harini lastday sebelum cuti sem 1st june ,esok . Yezzaa esok start cuti sem ! Sebulan doe !!   Tapi aku dah cuti sakit beberapa hari dah pun. Peh ayat macam kerek . Padahal sakit tu Tuhan je tahu !

Ermm ..tak payah nak krik3 sangat k !!


Apa pun  , semua yang aku dapat sekarang ni ,berpunca dari kesilapan aku pada bulan Ogos 2015 lalu . Tahniah Damia !  50-50 milik anda !!


Guys ..mati itu pasti*


Salam sejahtera keatas kamu..

Comments