Skip to main content

MISS APRIL TU SIAPA




Miss April tu lah aku .Aku lahir pada  april 1995.  Dah tua ek ? Alhamdulillah , 2,3 tahun lagi jadi lah isteri orang . Hahahaha  gatal sungguh  perempuan ini !!  ignore it guys . Gambar atas tu aku ambil kat fb , diaorang sibok dok sembang pasal  bulan kelahiran dan perwatakkannya . So aku rembat lah April , bulan aku lahir . Terror tak aku ?? Hahahaha

Miss April creative ?
Mencekotnya hahahaha apa mencekot tu??? Ini  perkataan yang  biasa aku guna dengan kawan2 kat JB dulu . Ianya  lebih kepada " mana adanya "  , " takda maknanya" . Aku tidak kreatif . Kreatif paling awesome aku selalu buat ialah sakat orang . Hahaha kalau sehari tak sakat orang tak bermakna dunia aku . Lepas class je ,aku dah terfikir ,siapa nak kena sakat dengan aku harini . Biasanya orang yang dekat dengan aku lah kan jadi mangsa . Siapa ? Adalah hihihi  kadang nangis hamba Allah tu aku buat . Ada yang lain ,sampai berasap telinga ,menanah mata kena sakat dengan aku . Hahahaha kreatif tak aku ??  Grrr kena sakat dengan orang , tau pulak aku nak ngamok !  Bhahahaha


Aku Risk taker ?
Yep this is mia ! Siapa yang kenal Damia Hazirah or Mia Zara  ,sure diaorang akan cakap ,yeeee betul la tu !!  Hahahah suka ambil risiko . Contoh ??? Ala ..malas lah nak throwback . Dah tau diam2 sudah . Kikiki tak pernah tak sayang , tak pernah tak ambil risiko . Hahahaha  muah ciked !! Hahahaha gedik ! Geli jeeek


Aku Good sense of humor ?
Ahha masuk maharaja lawak sure tiap tahun juara ! Hahahaha apekebenda lah humor aku buat kat orang ek ? Bagi down banyaklah . Tapi kadang guys ,perangai pelik macam ni tuan badan memang tak perasan , sebab dia dah biasa dengan habit dia , tapi tak pada orang sekeliling , kalau korang rasa aku melucukan , cuba korang bacalah post2 aku yang lepas2 tu , ada style orang sewel tak ?  Hahahaha apa yang buat aku rasa bahagia korang  nak tau tak ?  Yezzaaa .. bila lihat orang keliling aku tersenyum , ceria dan terhibur ..itulah kebahagiaan aku guys . Tu je yg aku harapkan guys..tak lebih . Mood sebak*


Aku masih ingat lagi ,pernah dulu aku suruh bf aku cari spare part untuk dia jadikan kawan bila masa aku busy . Bhahahah aku ambil risiko ?? Takkkk aku ikhlas dongg.. aku buat lawak ?? Nooooo .. aku jujur .  Aku kreatif ?? Yesssssss aku nak dia happy , gembira bila aku takda dengan dia . Aku kreatif untuk cover rasa sayang sangat2 aku kat dia tu . Dan apakah bf aku setuju ??? Bhahahaha

dia cakap  " you da giler "
dia cakap " NO ! Just  only  you ! "
dia cakap "i taknak menduakan you !
dia cakap " I nak you !"
dia cakap " perempuan lain tak sama !"
dia cakap "apa jadi pun ,tetap pilih you !!"

Cehcehceh ye ye oooo jeeeee * hahahahaha

Then aku pun cakap ..giler2 aku ada jugak yang sanggup sayang ek giler !!

Hahahahahaha k  lah ..baii , Miss april nak sleep . Harini cuti .so luangkan cuti ini dengan ketenangan . Eh !! Budak2 sekolah kat Malaya dah cuti sem ke 2 ek ?untunglah  korangs  ..2 minggu tak go to school . Apa pun , 6.6.2016 puasa dah kan .. lepak rumah jelah korang layan nafsu lapar . Apakata ,cubalah  cari quran2 buruk korang tu ,selak selai2 ,kot ada ayat yang boleh buat korang tahan lapar dan tahan nafsu ,in sya allah . Mohon semuanya dipermudahkan ,amiin .. Lebiu guys ~


Allah selamatkan kamu ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx