MARHABAN YAA RAMADHAN




Program menjelang ramadhan sudah  pun bermula dikolej aku . Semua pelajar perempuan  kena mengikuti program yang ditetapkan mengikut kumpulan . Aku ? Aku dibahagian  penyediaaan  dengan semua housemate . Bahagian ini agak sibuk kerana kerja seawal pagi hingga menjelang tengahari dan kemudian bakal disambung selepas asar .

Seronok berkumpul dengan qariah disini . Aku suka ! Walau bagaimana pun warden berkali2 pesan kat aku ,ambil kerja yang ringan2 je ,sebab aku masih dalam pemerhatian doktor , dan masih belum sembuh 100% .

Aku tau warden sayang aku , sebab aku dapat tengok macamana dia cemas giler masa aku ngadu sakit dada haritu . Apa pun aku syukur , mana je tempat aku pergi , perempuan2 comel mesti seronok  disamping aku . Power tak power aura aku ,korang tanya la diaorang . Siapa dah kenal rapat , memang akan melekat 24 jam la jawabnya , sampaikan nak pergi kencing pun diaorang nak ikut . Tak percaya ?? Tak percaya ye sudah !!! Hahahahaha

*kerek siut perempuan ini *

Guys .. !

Guyssss .. !!

Guyssssss.. !!!!!

Aaa...  Guys...Kalau aku ada buat silap kat korang ,maafkan aku la wey . Aku nak kita kosong ,kosong dalam bulan  ramadhan ni , sambil2 menjalankan ibadah puasa tahun ni . Grab mana  mampu doe ,entah2 tahun depan tak jumpa dah ramadhan lagi .. Ajal maut kerja Allah  .. kita just merancang .

Rancangan kita apakah ???

Buang Dosa , Kaut Pahala .Yang haram ,kita  halalkan.

Ehh.. boleh ke yang haram jadi halal ?????

Bolehh..

Contoh ??

DARI COUPLE JADI SUAMI ISTERI ...!!!

Yezzaaaaaa ..kikikih

Okay lah guys , dah nak maghrib , aku kena siap2 .

Selamat sejahtera keatas kamu  ..

Comments