SEMBANG TAK KENCANG PUN



Bila sembang pasal aku , tak banyak yang korang perlu tahu . Dunia aku milik aku . Pada aku perkongsian tidak perlu terlalu jujur ,namun  bila buat silap jujurlah . Biar pun kejujuran itu sakit , teruskan lah  berkata benar.

Aku  insan biasa , punya rasa cemburu , punya angan2 nak hidup mewah , punya cita2 setinggi langit , punya  citarasa sehebat raja  ,punya nafsu sekuat naga , hahahaha  pehal sembang pasal nafsu bagai ni Mia ???? Lek aaaa ..normal kot hihihihi , Apa pun  aku jugak manusia yg sering buat silap , buat kesalahan dan sering  melukakan perasaan orang lain. Maafkan saya ye awak*

Guys .. aku manusia yg cuma mampu merancang. Yang ada depan mata ni aku akan jaga dan peratikan je . Cukup masa , yg hebat setianya bakal aku  peluk erat ,dalam dakapan kasih sayang setia aku . Ceh ..cakap berbunga2 . Hahaha cakap je la ,siapa yg lebih setia , dia itu lah calon menantu mama aku hahahah aku jujur wei , aku tak reti ayat jiwang bawang ni , just sweet2 tu reti lah kikikih

Kepada calon menantu  mama ,jangan lupa harini solat jumaat ye . Kotlah ini jumaat terakhir buat awak , lahai ..insaf lah  bhai *


Selamat sejahtera keatas kamu ..

Comments