SERABUT TERUK


Guys  ..aku dah cuba buat baik dengan semua orang , namun hakikatnya kebaikan aku disalah ertikan . Malahan ada yang cakap , aku silap dalam berbuat baik dengan orang yang hampir dengan aku  , terutama kawan2 lelaki , kerana kebaikan aku itulah akhirnya  aku dianggap , sepertinya melayan kawan lelaki sama seperti aku melayan karenah kekasih . Sehinggakan  persahabatan yang tulus itu akhirnya berlarutan dengan  perasaan kasih dan sayang , dan hampir terjerumus dalam kencah  jerat percintaan paling kejam .  Diawal kejadian  , masa aku baca kata2 tu , hati aku luluh , jiwa aku terus jatuh terhempas , otak aku serta merta kosong. Aku menjerit dalam hati kecil aku  paling dalam ,

Apa  silap aku ??????

Aku terjebak dalam permainan perasaan kah  selama ini ????

Aku berkata2 tanpa sedarkah ???

Selama beberapa bulan ini apa yang dah aku buat ????

Kenapa aku  jadi manusia lemah semudah itu ???


Allah hu ..banyak hati dah aku simpan . Banyak jiwa dah aku  tawan. Banyak janji dah aku buat .

Hilang kewarasan apakah otak aku kali ini ?

Ya Allah ..apa yang dah aku buat ??

Apakah aku masih tak mampu nilaikan beza kawan dengan kekasih ??

Kenapa aku  sebodoh  ini ??

Sepanjang malam aku termenung , tak boleh lena tidur , asyik mikir permasaalahan paling hebat yang aku dah buat selama beberapa bulan kebelakangan ni .

Kebaikan aku rupanya menjerut  mati  perasaan aku sendiri guys ..erghh aku ..aku ..ermm


Aku buntu*
Aku celaru*
Aku serabut*



Arghh entah lah ..

Comments