TIPS 4.00AM - 7.00AM




Hi guys ..aku dapat info ni dari page 'Hamil Dalam 3 Bulan'  kat fb tu . Kenapa aku share natang ni dalam blog ,korang fikirlah sendiri . Kalau korang nak fikir negetif or positif  ,tu hak korang . Sebagai orang yang bersangkut paut dengan medical , aku just  kongsi . Manfaat tak manfaat  , kisah nya aku ?

*awek lu  ajet2  kerek siut * hahahaha

Guys..  for your infomation!!! Waktu subur suami di anggarkan pada jam 4.00 pagi sehingga 7.00 pagi dan ini adalah waktu yang sesuai untuk anda yang inginkan zuriat atau lebih mudah “senang lekat”.‪

Ohmy ..


Readers gugurl yang dah berkahwin tu sila share info ‬pada suami  puan2 ye, ahhaa jangan nak nuduh dia tak powerlah , dia tak  boleh pakailah , kalau 5 tahun kawin tapi tak ada zuriat  , selain belum rezeki korang , ada tips yang korang belum pratiks kan tu . Yang  mana anak dah bersusun tu , sila  ingat 4.00am sampai 7.00am elok zikir saja , tambah amalan dan pahala  ,jangan asik nak ingat tapak projek  . Hahahaha bythe way yang dah monopos tu tak mau lah kecoh2 k . Ini qadaq dan qadar  ,jangan merunggut .

Hahahaha siut mia !!


Please jangan kecam saya * grrr


Baii ma ..love you never ends :*


Selamat sejahtera keatas kamu ..

Comments

Bro Framestone said…
Morning seks or wake up seks memang ok.

Siapa cakap seks kena memalam sebelum tido.
Mia Izarra said…
Eh.. tak cakap pun , lagi pun saya belum try test ,mana tauuu
Hahahaha bro eksen aaa :D