I LOVE YOU ,YOU LOVE ME



Sambil layan bosanova aku terpandang viral kisah sorang aunty usia 42 tahun , bernikah baru dengan boy 18 tahun .wow !! Kejadian berlaku di negeri Sabah . Sure ke guys ??? Kalau betul  alhamdulillah , tahniahlah yeeeee . Tapi guys awek bengkel feel frusted sangat2 , sebab aunty dapat very  fresh tuu aku yang 21 ni ha , laku pun tak lagi hahahah apalah nasib badan . Hari2 pasang doa ni guys ,jangan dapat yg dah kondem sudah . Addoiii  hahahaha ciaaa.. ciaaa... ciaaaalllaaaa ..😂😂😂

Rata2  netizen sokong ! Ada yang cakap , bijak budak lelaki ni. Dari dapat anak dara yg tak tahu apa2 , tak boleh masak ,tak boleh kemas rumah , anak dara sekarang cuma tahu main handphone je 24 jam , ada baik  pilih janda  ,serba serbi tahu . Ahahaha aku terus speechless guysss.. i terasa tauuuu hahahaha Adoii please laa i sedar i tak pandai memasak bro , atleast i nk bagi yg fresh2 jugak untuk my future  other half tu !! Ni pasang niat lagi*

Ada sorang  brother  pun sokong , a ah dari dapat yg dah kena tebok mat rempit ,ada bagus pilih janda, ni memang sah2 kena tebok ..siut laa ..cakap macam dia pernah tengok semua gadis melayu dah tak ori !! Grrr  aku geram doe, marah tak dia kalau saudara perempuan dia orang lain cakap dah tak ori ???? . Keyboard warrior ni kadang bawak virus la .addoii sabo jee la girlsssss ..kalau taknak kena tebok ,jangan main pedang !! Hahahaha tu jeee pesanan aku  !  Nak ikut ,ye ikut , tak nak ,ye sudah !!

Paling lawak sorang makcik ni ,dia komen  ..hurm dapat jugak ek ko pisang muda,aku gak dah menjanda sampai sekarang  ,rezeki ko le Senah .. aku rasa makcik tu pun jeles macam aku  ciaaa ciaa ciaaal laaaa hahahaha

Guys ..jodoh ,ajal ,pertemuan ,perpisahan bukan kerja kita . Kalau viral tu betul , korang ingat ada ke pernah adik 18 tahun tu ada niat nak nikah dengan bakal isteri 42 tahun ? Never guys never  .. mesti sejak dia baligh lagi dia dah berangan nak dapat isteri comel macam Nora Danish  ke or Mira Filzah ke , or maybe Damia Hazirah ke..ehh ciaa ciaa ciallaaaa hahaha nooo pintu hati i dah tertutup ,lagi2 untuk remaja 18 tahun . Opssss ..tak2 , jodoh guys siapa tahu kan .. ya Allah ,ampunkan diriku yang serba serbi tak sempurna ini .

Ada jodoh kawen la Mia , takda jodoh kawan jeeee ..

Someone nasihat aku haritu . Okay la . I follow jeeee . No need tu kecoh2 or story2, Biarlah rahsia .


Apa pun tahniah  buat adik tu sebab dapat bernikah dengan " cikgu " .apa kurang  si suami muda ,pasti isteri akan beri tunjuk ajar . Apa ada hal kan,semua ni because i love you and you love me .

Lahai sweet doe * gua melting bhaii 😂😂😂


Selamat sejahtera keatas kamu ..

2 comments:

Bro Framestone said...

Ada kenalan....

Umur dia baru 18 waktu itu... dia dah kahwin dengan wanita yang berumur 30an....

Akak dia pulak, umur 19 tahun waktu itu. Kahwin dengan orang Indonesia. Now bahagia bersama suaminya di sana.

Kenal sewaktu study dekat sana then terus kahwin.

Mia Izarra said...

Kan ..bila Allah kata dialah jodoh kamu ,makanya siapa mampu tolak ? Asalkan dua2tahu jaga rumah tangga everything gonna be okay punya . Kalau tgok rumah tangga org bahagia ,kita pun rasa seronok kan bro ? Fefeeling Sweet gituuuuu ~~~