LAGU HUJUNG MINGGU


Tuhan tidak memandang wajahmu , tapi dihatimu ..


Itu antara baris lirik lagu Suci by Yantzen . Not bad la ... betul kata lirik tu , muka handsome nak mati pun kalau hati selalu punya niat macam hantu polong , mohon pergi bunuh diri . Aaaa  korang yg rasa muka tu telajak handsome , terlajak comel , tak payah nak terasa bagai ..ada lagi orang yg lebih handsome lebih comel dari korang ..kikiki simpan rasa perasan tu untuk anak cucu 7 keturunan pulak ea.  Sikit2 nak terasa ! Sikit2 nak sentap ! Sikit2 nak perasan ! Grrrr ... buat dont know sudah la ... jom layan  lagu Yantzen ni kat youtube *


LIRIK LAGU SUCI – YANTZEN

alangkah indah kehidupan ini
jika saling menyayangi
kita hulurkan persahabatan
dengan niat suci

alangkah murni oh jiwa nurani
jika saling mengasihi
tuhan tidak memandang wajahmu
tapi dihatimu

bersihkanlah jiwa dengan amalan
yang mendekatkan kita kepada
yang esa
aku redha apa yang ditakdirkannya

cinta suci yang telah engkau lafazkan
janganlah kau persiakan
aku mengharapkan kedamaian hati
bahgia bersama denganmu

bersamalah kita berdoa
semoga cinta kau dan aku
bisa tembus ke pintu syurga
berkat rahmat-nya

cinta yang berlandaskan suci
tidak pernah mungkiri janji
sama-sama menanggung rindu
dan jujur selalu
hingga ke akhirnya


Sayang ..hayati lirik atas tu k..
Let me sambung sleep yg tertunggak ini  , hihihi gnight dear*

Selamat sejahtera keatas kamu.


Comments