Skip to main content

PANGGILAN YANG AWESOME


Morning guys ..
Bila aku dah beritahu someone that aku nak sambung  tidur  , tetiba phone aku bergetar , drrrr..drrrrr ahh sudah ..siapa pulak  call pepagi buta ni . Aku dengan lemaunya ,pandang screen ,ermm nombor  dari Malaya , 017 7**3***  .. ahahahah  aku on ! Tak sempat  aku buka mulut lagi ,dia dah bersuara .

"Hellooooo  perempuan ! Kok sombong sangat sekarang ni . Dah lupa orang kat sini ke ?

Hahahahaha dengan nada jawa dia ,aku kenal sangat2 suara lelaki itu .

"Helooooo boss , dah dapat apple baik ,pun senyap je kan , dah takda masa nak call kita dah ke ??

"Woiii ! Hahahahaha ayat sampah ko pakai tu dik  !! Apa apple2 ?? Siut ko !! Hahahahah

Korang sure tahu siapa dia.  Dia lah abang sepupu aku , boss bengkel aku lepak dulu masa lepas SPM , dan dialah abang Deen  yg baru nikah raya haritu. Hahahaha lama tak sakat dia.

"Dik !! Ko sihat tak ? kak Su cakap dia mimpi ko malam tadi , dalam mimpi dia cakap ko nangis2 , ko tak sihat ,ko  pujuk kak Su suruh ambik ko balik . Ko ok tak dik ??

Ahh sudaaah ..aku diam* takkan aku nak cakap aku tengah demam panas , takkan aku nk cakap aku demam2 pun kena pergi class? Takkan aku nak cakap aku diduga macam2 hal sejak kebelakangan ni . Nanti esok lusa datang mama datang angkut aku balik malaya ! Ishh  tak nak aku .  Cita2 aku belum tercapai lagi , baru separuh jalan .

"oooh  ,kak Su mimpi ? Ahh akak tido tak cuci kaki aa tu kot .hahah orang sihat je kat sini la bang , semua ok2 jeeee . Cumanya sem baru ni agak fit sikit , so orang kena lebihkan fokus  kat pelajaran dan masa sangat2 terhad . Nak dating pun tak lepas bang .hahahaha

"Walarh dah ada pak we ke ? Arab jual kambing biri2 ke dik ? Atau peladang kurma ? Hahahaha

Siut !! Abang Deen kenakan aku . Grrrr

"Takde la bang , nigga satu class orang je ni , yg rambut kenteng2 tu hahahaha yg bibir awesome tu , awwww!!

"Ko bio betul dik !!  Ngamok nenek dapat cucu nigga hahahahaha

"Kalau dah jodoh tak kemana bang  hahahahaha adoii nauzubillaa himinzaliq , mati keras aku kalau nenek pulak call lepas ni untuk tanya hal yg serupa hahaha .

"Bang .. orang nipu abang je aaa hahahaha . tau jugak aku takut  guys ,kot betul2 dapat bf nigga ? Mampusss ..

Tapi apa abng Deen jawab ?????

"Ala dik , biar kulit hitam ,asal hati dia putih bersih ,kulit putih melepak , rambut putih ,misai puth ,bibir pink , pipi merah pun belum tentu  semua orang suka  "


Hahahahahaha aku dengan abang Deen gelak  golek2. Aku faham siapa yg abang Deen maksudkan tu .Allah hu  buat2 tak tahu sudah la guys .kikikiki*

Akhir nya aku janji dgn abang Deen tadi , nanti jumaat aku call semua orang , sebab aku free ,takda class on friday . Aku akan call kak Su ,nenek ,mama ,ayah ,Dik E , abang Deen , tok penghulu ,anak bujang dia ,anak pakcik jual gas , anak makcik kantin  sekolah . Anak AJKKKK  , anak pak naib , jiran nenek , orang kampung seberang  , Hahahahaha dan apa kata abang Deen lagi ???

" ko jangan buang tebiat la dik , seram pulak abang "


Hahahahaha  aku bantai gelak je aaa . Dalam hati aku berbisik , aku takkan  biarkan semua orang yg aku sayang ,yg sayangkan aku risau pasal keadaan aku kat sini . I,m ok , i ,m fine  . Aku ada Allah  , always love  ..


Selamat sejahtera keatas kamu ..

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx