POT PET NONSTOP






Morning guys ..

Bila mana usia dikatakan berhenti disitu ,makanya takda siapa dapat meneruskan lagi perjalananya. Bila malaikat maut sudah bagi signal ,kita tak mampu dah nak pilih masuk lorong mana ,nak nyalakan lampu signal kiri kah atau kanan kah sebab masa tu kita cuma mampu tadah dalam pasrah sambil menyerah.

Guys ..hidup mati bukan pilihan , tapi ketentuan. Kalau beringat , untunglah ,kalau buat2 tak ingat jawablah . Aku pun bukan baik sangat , aku just manja je ..eaaaaah keluar tajuk pulak hihihihi . Trylah manja tak manja  ,kena flying kick aku aa manja la tu hahahaha .

Andai aku orang yang terpilih untuk pergi dulu , ingatlah kenangan aku dgn korang. Sebab aku selalu buat orang keliling aku gila,menggila dan tergila2 . Aku puas bila ada insan yang sedang bersedih. Bila aku lepak sambil bersembang dgn dia then dia gelak2 sambil lap airmata ..pehhh sweet doe !!  Lagi2 kalau lelaki  yang nangis kikikiki

Eh ada ke lelaki menangis ? Aaaa..ada aaaa hahahaha si anu tu aa..alaa anu tuuuu

😂😂😂😂😂

Selamat sejahtera keatas kamu*

Comments