Skip to main content

AKU PENGGUNA TERAKHIR ID RANIA EVANS 9


Aku  : Beb ! Esok tak kerja kan ?amek aku ea  kat sini ..

Fatin : ko cuti ke doe ? 

Aku : tak ah ,aku amek emergency leave .

Fatin : pehal beb ?

Aku : nanti aku story aaaa ..

Fatin  : okay lah , esok lepas hantar adik2 pergi sekolah aku masuk Singapore amek ko

Aku : lepas solat subuh tak boleh ke doe ? Aku nak balik cepat aaa 

Fatin : kalau urgent malam ni je aku masuk  sana amek ko !

Aku : bole ke ? Ko free ke ?

Fatin : takda hal laa ,boleh tak datang malam ni?

Aku : okay, kayy , pukul berapa pun aku tak kisah beb ,asal ko boleh sampai sini amek aku then  bawak aku balik rumah mama aku malam ni jugak!! Wey naik motor boleh tak ? Cepat sikit  , boleh cilok2 nanti.

Fatin :okay okay ,roger !

Tepat 1jam 30 minit lepas kitaorang cancel call , fatin dah sampai dengan motor kesayangan  dia , aku tak bagi dia naik flat tingkat 12 tu , buang masa je , sebab aku dah tunggu dia di lif masa dia ontheway tadi .

Dalam kepala otak aku just nak balik , dan sampai rumah mama malam ni jugak !!

* Salam fatin  , kiss pipi dia dan capai helmet*

Aku bawak boleh ?
Aku minta izin bawa motor Fatin

Taaak payah ! Aku je bawak ,ko nanti habis semua lampu trafik kau redah !
Fatin reject

*aku angguk akur dengan perasaan hampa*

Thanks ea beb ..
suara aku sekat2 tahan sebak atas motor

sama2 ,ko pehal mia ?
Fatin tak senang tengok perangai aku malam tu

esok  aku cerita ah, aku nak jumpa kak Lyen dulu , aku nak kepastian dari dia.

korang gaduh ke???
fatin main teka2  pulak .

eh takda la , nanti la ,aku confirmkan ceritanya dulu then esok ,siap je aku share kat ko ea beb.

Dan motor Fatin lari kencang mencelah kereta2 dijalan Kota Singa , tak sampai 10 minit aku dah beratur dikawasan motor di pemeriksaan kastam ! Part ni bosan !!! @#$/^*&%÷ !!! Kepala otak aku just cepat sampai rumah dan nak jumpa kak Lyen !

Nak minum dulu tak ? Singgah cafe ke ?
Fatin pelawa

tak naaaaak ! Aku nak jumpa akak malam ni jugak la beb ..pleaseee
Aku merayu kat Fatin sambil tahan sebak .

Okaykaykay ..
Fatin memang tak boleh tengok aku merengek merayu ,nanti dia gelabah . Dan motor makin laju berlari diatas highway Pasir Gudang .

Assalamualaikum ..kak Lyeeen .. mamaaa..Dik E !! Akak!! Maa !!
Aku dah macam pekerja along nak kutip  hutang dah . Aku goncang pintu pagar rumah mama bertalu2.

Fatin pelik pandang aku .

Beb ,nak masuk tak ? Fatin geleng2 kepala .

Ko uruskan apa yang perlu dulu , nanti settle ,call aku ea ?
Suara Fatin perlahan.

Aaa..okaykay,

*aku salam tangan fatin , kiss pipi dia yang sejuk lepas  kena angin malam , fatin tak banyak bunyi dah , start motor perlahan dan aku ucap thanks ..dia senyum dan terus pergi dalam gelap malam. Balik rumah atau pergi minum ,aku tak tau lah .

Tapi mana orang2 dalam rumah ni ??

Addoiii ..



kay la .. nak tidur kejap , nanti i sambung lagi ea bangg..*gedik campur sedih *

Popular posts from this blog

DOA BUAT KEKASIH *CINTA JARAK JAUH*

assalamualaikum
mood sedih dari malam tadi...
semalam ye malam semalam, selepas aku offline dari laman web tu ,
secara tak sengaja hati ni tetiba jadi sebak mengenangkan dia,
kekasih ku yang jauh disana .
sekian lama menjalinkan perhubungan dengan dia,
sekali pun kami tak pernah bertemu.
kini masa hampir menjangkau ketahun yang ketiga
dan kami masih setia bersama
dan tidak lagi pernah bersua muka~ pelik tapi benar~





tak pernah aku bayangkan bagaimana telatah sebenar dia,
bagaimana rupa peribadi sebenar dia,
dan yang aku pelik kenapa aku tidak pernah memikirkan yang negetif tentang dia!
kenapa tidak? adakah ini di kata kan cinta itu buta!?




namun pekara yang buat aku terasa sebak tak tertahan,
dia masih setia menunggu aku walau berbagai dugaan pahit getir ,
tentang pembohongan status aku ,
tentang kesihatan aku yang tidak memberansangkan ,
dengan perangai aku yang suka membuat tuduhan yang tak berasas tentang dia..




ye.. dia masih tetap sabar.
aaah !! kejam nya aku terhadap dia,
teruknya …

CIKGU AYU

Hari ni teringat kat someone pulak time sunyi sepi ni.....dia tak lain tak bukan ialah cikgu Ayu yeaa..cikgu Ayu yang memang sedia ayu ... manja ..lemah lembut dan comel ,ramai yang tertarik dengan keayuan cikgu Ayu



cikgu Ayu baru ditukarkan kesekolah aku .katanya dia mengajar aliran sastera ! ish..malangnya aku berada dialiran science !ah.tak ada rezeki la camni ...ramai murid lelaki yang tergoda dengan kecantikkan cikgu Ayu dan aku yang murid perempuan ni pun ..kalau sehari tak nampak kelibat cikgu Ayu .rasanya tak sempurna hari persekolahan aku pada hari tu .. serious ~

suara tapak kasut tumit tinggi cikgu Ayu sangat aku kenal tik tok , tik tok..yea..langkah cikgu Ayu teratur melangkah...bila kedengaran  bunyi itu,mata kami akan sedia menjeling ketepi tingkap fuh .... saat tu mata pasti tak berkelip..pandangan kami tajam ketingkap kelas ok..ok...bukan aku aje ok,malahan murid-murid dikelas lain pun sama mengalami stuasi yang serupa !


ohh cikgu Ayu... kenapa kamu ! jerit ketua kela…

BILA PEMAIN BOLA BERCERITA PASAL AKU

Mama kata biar sikit perasan  dari langsung takde perasaan
hahahaha
aku ok jew,janji bahagia...
sorry it too much ...
mmuuaachx