I AM SORRY



Guys ..
Kisah aku " pengguna terakhir id rania evans "  terpaksa aku stop . Bila tiba part aku dapat tahu akak sakit kanser , siyes  ..i can't type anything .idea aku blank !! Aku nak mula je mesti airmata aku turun laju ,aku throwback je , nafas aku jadi ketat ,dada aku terus  beku guys ..sorry guys .. aku tak kuat 😭😭

Banyak dosa aku dengan akak aku guys . Tak tertanggung oleh diri aku sendiri . Sorang adik yang degil ,nakal dan teruk , aku dah buat jiwa sorang kakak tertekan dalam masa yang sama ,dia sedang menahan kesakitan sendirian dlm dunia dia . Sedang aku ?!! Hari2 buat perangai giler !!siyessss ..aku lemah part ni .

Aku dah kira2 , ada lagi hampir 20 bahgian paling sikit aku nak share dalam blog ni, tapi buat masa sekarang ,aku memang tak mampu guyss..sorry ea 😭

Okay aaa, nak siap2 pergi class kejap lagi .

Selamat sejahtera keatas kamu ..

Comments

Muhammad Aizat said…
Crimson vvip. Kau main lg ke Qute.
Muhammad Aizat said…
Add wechat aku. @Jactsadje
Mia Izarra said…
Da lama aku tak main Qute
Mia Izarra said…
raniaevans tu wechat last aku la , dah delete dah beb
hafiz apiz said…
yg bace pn terasa gk mcm tu, ape lagi yg menulis nye.. tp akk org yg baik sy yakin dy dah maaf kn semua, semoga dy tenang di sana.. al fatihah selalu untuk dy...
Mia Izarra said…
Aamiin .. insya Allah beb , thanks