AKU PENGGUNA TERAKHIR ID RANIA EVANS 12



Morning mia !

Hi ! Morning too dear ..

Ceria je promoter sejawatan dengan aku tu. Nama dia Rania Steward , anak nombor 3 dari 4 orang adik beradik . Singaporean dan kacukan cina dan Australia  . Not bad lah orangnya ,manja2 liar gitu hihihih . And dia pengamal hubungan sejenis jugak ,macam aku , fatin dan Kawan2 lain. Pengamal ? What the fish doe !! Hahaha perkataan tu mace harem siak !!  Perkataan sampah tu ! Ahahaha delete !

Okay fine tu zaman jahiliah kot , otak masih belum berkembang dan susah nak  berhubung. Dalam kepala cuma tahu nak enjoy ,enjoy dan enjoy. Kalau namanya lelaki ? Ahh TOLONG TEPI SIKIT !! 😂😂😂 kerek sey masatu , handsome nak mati pun tak pandang ,apatah lagi yg tak handsome ?? Muntah hijau !! Agagagaga .

Berbalik pada Rania , perempuan lurus bendul ni nafsu dia  kuat tapi otak slow hahahaha . Aku kawan dengan dia hanya sebagai kawan sekerja. Lain2 aku memang tak join sebab dia kristian , dan  gaya hidup dia  jauh sangat bezanya dari aku masa tu. Yang sama is , shes lesbian like me ! Ahak !!

Oneday masa aku online wechat ,dia bersungguh2 nak tahu. Aku tanya dia ,dia ada main wechat ke ? Dia cakap takda , dia just ada facebook dan instagram. Okay aku kata kalau nak try rapat dengan lelaki , aku boleh je buatkan dia acc wechat. Dia tolak . Tapi dari air muka dia aku perasan sangat yang dia berminat nak tahu wechat tu macamana rupanya.

Please install wechat application , then i give you my id and my passward !

Aku pelawa Rania . Hahahaha agak dah ..dia memang berminat . Aku cakap , tengok dulu kawan2 aku macamana kat wechat tu . Kalau selesa pakai je sebab aku dah tak berminat nak on9 wechat masa tu , sebab kepala otak asik lah fikir pasal sakit akak . Then dia pun setuju , and wechat Rania Evans tu dah berjaya jadi milik Rania Steward pula !

Hahahaha rupanya bahasa melayu skema Rania dah jadi bahan lawak kawan2 wechat aku . Kalau korang pernah tengok video pasal budak lelaki Singapura yang peramah sangat tu cakap .." hi awak , tolong jangan pergi " yang jadi viral baru2 ni , haaa gitulah bahasa melayu skema Rania Steward ! Hahahaha bahasa inggeris dia pun bahasa rojak , ala kalau korang biasa sembang dengan Singaporean ,korang akan tahu macamana  bahasa inggeris mereka  ! Awesome guys !!  Asal faham sudah .

Lama jugak Rania guna id wechat tu dan 1 hari aku dapat tahu dia rapat dengan someone dlm group aku tu. Mr Shawl ! Bukan nama sebenar , kikiki cover aa bro ,kang luka lama berdarah kembali la pulak agagagag .Dan bila aku tanya betul ke dia dengan mr Shawl tu , Shes said  " i wanna change my life , my future and my hobby " ahahahah aku tergelak je masa tu sebab aku kenal siapa mereka ni . Aku just said : sure ? Okay let me see .. 😉 padahal aku tahu apa akan jadi nanti .

Rania tak jahat tapi dia sikit nakal , Kaki clubbing and kuat ponteng kerja sebab dia selalu mabok2 then tidur tak sedar sampai tengahari. Parent dia pun jenis malas nak ambil port pasal anak remaja nya so , Rania memang lemak2 berkrim  dengan kenakalanya tu. Aku je budak baik ! Agagagag bodek diri sendiri.  Hey kan awal2 aku dah cakap ,aku tak follow perangai singaporean ni . Dia cuma kawan sekerja , tak lebih dari tu kayy!!

Truly aku tak dapat masuk wechat tu lagi lepas Rania gunanya , shes changed my password !!  ini sangat kurang ajar hahahaha bagi betis mahu dada !! 😂😂😂 jilake !

Opsss.. tapi aku ngak kisah dong ,  sebab aku memang dah tak fikir langsung pasal laman social , sampailah akak pergi tinggalkan aku . Ye.. akak tinggalkan aku ketika aku tak hubungi sesiapa pun kat luar sana . Aku takda facebokk ! Twitter ! Blog ! Instagram ! apatah lagi wechat !

Pada aku hidup aku dah takda apa untuk kawan2 laman social tu lagi , sebab aku memang tak punya siap2 dah !! Hari2 aku menangis ,menangis dan menangis ..akak pergi tanpa aku ada disisinya .. hinggalah 1 hari Rania Steward call aku , cakap taknak dah on9 id aku tu lagi sebab dia tak boleh teruskan semuanya ,aku terkejut gak asalnya tapi aku dah katakan awal tadi ,aku kenal mereka ni  dan well ..inilah akhirnya ...hihihi dan boleh sleepwell ke bro?

Jangan kecam saya * 😅😅😅

Ok , give me the password .. itu kata2 aku yg aku tak sangka akan keluar dari mulut aku ketika tu ...what the !! Aku macam nak on9 wechat semula ke lepas ni ? Ahh kita tengok kisah lain nanti kay ..sambung kisah ke 13 !

Guys ..rania dah kawen dah , dengan lelaki pilihan family dia . Hahaha padan muka ,nakal sangat , so family risau , thats why kena kawen cepat !! Hahahaha jodoh kan ,siapa kita nak halang hadirnya ..ceh 😊 aku cakap macam aku pro pasal jodoh hihihhi okay lah tu je story sikit pasal id rania evans yang aku pernah guna tu , termasuk juga sorang manusia lain  yang guna  bernama Rania Steward !!

Apa pun ..selamat sejahtera keatas kamu ..

Comments