SEMBANG TAHUN BARU



Salam Maal Hijrah guys .. semoga tahun baru ini lebih bermakna buat korang pada amalan dunia dan akhirat . Tiap hari nak havoc  pun tak boleh juga ..

Now , korang sure dah lunchkan , sedang  aku ni baru nak breakfast ! Sorry sejak kebelakangan ni sangat sibok , memang tak sempat nak merepek2 dlm blog ni. Apa pun aku masih lagi aku guys , korang jangan takut aku berubah okay. Selagi aku tak ubah hati dan perangai aku , aku masih orang yang serupa !

Ada someone beritahu aku ,yang dia sedang berusaha merubah perangai insannya yang tersayang , dari baik utk jadi yang baik2 . Good job bro ! Macam tulah lelaki , bila kita jumpa seseorang perempuan yang baik , maka tugasan kita seterusnya jadikan dia lebih baik , supaya  dia tahu bahawa dia bukan saja baik , tapi tergolong dlm ketogeri orang baik2.

Korang faham tak maksud aku ? Try la to understand  ! Aku ni jenis cakap suka celah2 , all out tu nanti ada pulak terasa hahaha ragam dunya guys , cakap pasal orang lain ,orang lain pulak yang sentap . Nak buat macamana ? Layankan jelah 😂😂😂

sekali lagi aku cakap guys ..aku tetap aku , biar tahun mungkin berubah ,aku masih aku yang dulu .. cuma minda je ni dah mula cekap sikit kot. Tahu dah mana halal haram ,mana dosa pahala . Alhamdulillah..

selamat sejahtera keatas kamu ..


Comments