THANK YOU


8am kàt sini ..

Morning guysss ~~

Agak kurang ajar namanya bila ada blog tapi dibiarkan sepi kan . Aku terasa sendiri doe . Tapi nak buat macamana , kepala otak asyik mikir pasal exam esok ( selasa 25 - 10- 2016 ) .exam yang berjalan selama hampir 2minggu amat memeritkan minda  kecil aku ni . Padahal paper cuma 4 je pun , tapi disebabkan banyak paper yang bukan hak aku akan diuji dahulu , so aku punya paper kena la lompat2 macam main skipping ..

Guys .. Bukan senang nak senang , bukan susah nak susah ! Aku selalu ingat kata2 ni . Bila aku stress dengan study , ini aku ucap hari2 , selain ingat akan nama Allah , disebut berulang kali , YA ALLAH HU YA ALLAH , YA ALLAH  HU YA ALLAH ...yep guys tu je sebutan yg boleh buat aku tenang dan damai . Sambil dalam hati aku niatkan moga Allah permudahkan segalanya , YA ALLAH HU YA ALLAH aku akan sebut sampai aku terlelap. Then bila sudah tidur dalam hampir 1 jam dan kadang2 lebih , aku  bangun dan sudah boleh tersenyum seperti biasa dan dunia aku akan menjadi seperti sebelum - sebelumnya . Happy go lucky dan kemudian cari idea nak sakat orang .. hihihi tu je kerja aku guys , takda lain .

By the way ,

thanks Allah
thanks Sayang
thanks all my friends ..
yeaaa .. thanks  for everythings
tanpa ujian dari semua , aku takkan jadi aku yg sekarang ini ..


selamat sejahtera keatas kamu ...





Comments