AKU YANG SEKARANG


Selamat pagi  guys ,

πŸ‘œπŸ’ΌπŸŽ’ sejak dah tak jadi awek bengkel  sekarang ini , aku dah tak lincah macam dulu lagi guys . Semua aktiviti aku buat dengan hati2 dan slowly. Sebab ? Sebab aku dah tak kuat macam dulu.

Maybe korang ada baca pasal doa mengubah takdir yang aku taip semalam kan ? Ya , dengan doa2 orang tersayang , yang terlalu menyayangi aku selama ini , Allah izinkan aku jumpa korang dalam ni semula , dan izinkan aku merepek repek dalam ni semula. Thanks Allah.

Guys .. aku sekarang jenis orang yang tak ambil peduli hal orang lain. Apa yang bermain dalam kepala otak aku ni , esok aku hidup lagi ke tak ek ? Aaa.. itu je guys yang aku fikir hari2 , tiap masa , tiap saat.

harini aku tak sedap badan . Maybe study week ni dah buat antibody aku tak betul sikit kot..hihihihi padahal takde kena mengena pun .

korang teruskan usia yang ada tu untuk buat baik dengan semua orang k. Mudahnya hidup ini bila kau tak pandang jahat orang lain guys , tapi kau lihat jahat kau di cermin diri. Maybe hantu pun takut tengok kejahatan kita guys.. hahahaha

persoalannya sekarang : perlukah aku buang topeng yang aku pakai selama aku aktif dialam maya ini? Dan andai aku tunjukkan the real of Damia Hazirah depan publik , apakah aku bakal jadi retis ? Kah ! Someone said aku hidup dengan terlalu banyak berlakon  tu yang aku rasa aku wanna to jadi retis lepas ni . Kah ! 😚


4files*😍


Okay guys ,aku nak rest !

Comments