FIRST !





Salam 1 rejab buat semua.


πŸ’πŸ’πŸ’Mulalah versi baru ,episod baru dlm kehidupan aku sebagai seorang wanita yang bukan biasa-biasa pada hari ini. Sebagai permulaan tak banyak bakal aku taip sebab mata aku dah berat giler  . Apa pun  guys ,untuk pengetahuan korang , doa itu boleh mengubah takdir , tu je yang aku nak  cakapkan . Dan lagi satu , mengikut pakar agama , aktiviti berpuasa 1 rejab tidak ada dalam fadhilat  bulan rejab tapi kalau korang rasa korang nak latih usus perut korang tentang istilah rehat dari beroperasi , dan korang rasa nak latih perut biar tak meragam pada bulan ramadhan nanti , korang boleh lah teruskan berpuasa pada siang 1 rejab ni. Niat je nak puasa , ye sudah !  πŸ’πŸ’πŸ’

Aku puasa*

Comments