HOBI DAH TUKAR


Guys .. sejak jadi bukan wanita biasa ni , korang nak tau tak satu perangai pelik aku ? Aku dah giler khinzir kalau nampak bunga tulip !  kalau dulu , aku nampak motor kawasaki je aku cair , sekarang tukar dah ! Nampak bunga je aku jerit ! Ya Allah !! Tuuuuuulip !! Masa ni kalau ada buahhati kat sebelah ,memang aku angkat dia letak tepi ! Kah !

Nowday kalau aku nampak kawasaki ? Automatik aku tutup hidung , tutup telinga. Ofcouse sebab bau minyak dia aku dah tak boleh tahan ,belum lagi asap ekzos , belum lagi bunyi vroom dia  ,Mau muntah darah aku batuk tersedak2.
Kah! Ngadeeeeee je kan ?

Makan tengahari*

No comments: